Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

Το νέο τραγούδι των ΛΟΚ, μετά από την έγκριση του ΣΥΡΙΖΑ..



Μετά τις αντιδράσεις του ΣΥΡΙΖΑ, 


που ενοχλήθηκε με τα συνθήματα τον λοκατζήδων κατά Τουρκίας κλπ (ΒΙΝΤΕΟ)
επειγόντως το ΥΠΕΘΑ έδωσε εντολή να γραφούν νέα συνθήματα, όπως αυτό που ακολουθεί:
Eίμαι ωραία, είμαι μοιραία είμαι αδελφή
Ξυπνάω μεσημέρι,
κάθε μέρα άλλο ταίρι
Είμαι τρελή, είμαι μουρλή, είμαι αδελφή
Κοιμάμαι την αυγή
με όποιον μου την βγει...



είμαι της πατρίδας μου καμάρι
ανένταχτη εναλλακτική
καλέ που είναι το παλικάρι
με την ματιά την λαϊκή

να έλθει στα ψηλά βουνά
αχ, πόσο περιμένω
αγόρι μου ζορ-ζουρνά
το βλέμμα σου το σένιο.

Refren....είμαι ωραία, είμαι μοιραία, είμαι εσύ

Το νέο τραγούδι των ΛΟΚ, μετά από ειδική παραγγελία και μετά από την οικεία έγκριση του ΣΥΡΙΖΑ...
Στίχοι : Penelope Atalanti
Mουσική: Dionisis Koufopipas

Για την έρευνα, Soto Demir.

Δεν υπάρχουν σχόλια: