Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Ποτέ δεν βαριέσαι να κοιτάς την Εύα Αντωνοπούλου

Η μετακίνηση (ένεκα έλευσης Άννας Δρούζα) της ωραίας Θεσσαλονικιάς στα κεντρικά δελτία ειδήσεων του ΣΚΑΪ τα Σαββατοκύριακα μας έδωσε την αφορμή που ψάχναμε.

Μπορεί η ίδια να δηλώνει -σχεδόν σε κάθε της συνέντευξη- ότι 
'Η εξωτερική μου εμφάνιση άλλες φορές μου άνοιξε πόρτες, αν και δεν αρκεί μόνο αυτό για να παραμείνουν ανοιχτές, και άλλες φορές μου δημιούργησε μπελάδες', αλλά, στην πραγματικότητα, τους μπελάδες τους δημιούργησε σε εμάς. Εκείνη και τα εξωπραγματικά πράσινα μάτια της.
Αυτό που κάνει αυτή τη στιγμή (βλέπε τα τελευταία χρόνια) η Εύα της πάει. Δηλαδή η ενημέρωση γενικά ή το ΣΚΑΪ πιο συγκεκριμένα. Κάτι που παραδέχονται ακόμη...

και εκείνοι που της καταλογίζουν 'ελαφρότητα' στην αντιμετώπιση σοβαρών θεμάτων. Και, προπάντων, κάτι που κανείς δεν περίμενε από την 33χρονη όταν, ως τελειόφοιτη του Τμήματος Νομικών και Οικονομικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (σ.σ. γεννήθηκε στη Μεγάλη Βρετανία, μεγάλωσε Θεσσαλονίκη) βρέθηκε να παρουσιάζει το καθημερινό δίωρο μαγκαζίνο τοπικού καναλιού.
"Όταν ξεκίνησα να σπουδάζω δεν ήταν της μόδας το επάγγελμά μου αλλά το να γίνεσαι καθηγήτρια, γιατρός, δικηγόρος, αεροσυνοδός. Ήθελα να ασχοληθώ με κάτι που να έχει επικοινωνία με πολύ κόσμο καθώς δε μου αρέσουν τα μοναχικά επαγγέλματα. Θυμάμαι ο πατέρας μου με είχε προειδοποιήσει πως θα ξεκινήσω ψήνοντας καφέδες και δε με πείραζε"

10 of 10

Ούτε όταν, στη συνέχεια, άρχισε να παρουσιάζει μια ταξιδιωτική εκπομπή στη Θεσσαλονίκη ή κατέβηκε στην Αθήνα και βρέθηκε συμπαρουσιάστρια μιας lifestyle εκπομπής στον Alpha και μιας υγείας στον AΝΤ1 ενώ ταυτόχρονα ήταν επίσης ραδιοφωνικός παραγωγός και αρθρογράφος σε γυναικεία περιοδικά σε θέματα διατροφής και ευ ζην.

Ουσιαστικά η Εύα ήταν η μόνη από τις ωραίες της γενιάς της που είχε το μυαλό, τη διορατικότητα και το πείσμα να κάνει 'στροφή στην ποιότητα', που έλεγε κάποτε και ο Θέμος, και να ρίξει αποτελεσματικά μαύρη πέτρα πίσω της στο lifestyle την ώρα που αυτό άρχισε να 'ψυχορραγεί'.
"Έχω βρει αυτό που θέλω να κάνω στη ζωή μου. Είμαι σίγουρη πλέον ότι η ειδησεογραφία είναι αυτό που θέλω να κάνω. Είμαι σε ηλικία που πρέπει να έχω κατασταλάξει. Μελλοντικά θα προτιμήσω να είμαι σε μια εφημερίδα από το να κάνω κάτι διαφορετικό στην τηλεόραση"

Αν και, το γεγονός ότι τα κατάφερε, δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι τόσο έντονα 'αφοριστική' για το παρελθόν της.
"Πλέον μου φαίνεται πολύ μακρινή η εποχή μου στο lifestyle. Σαν ένα όνειρο που το είδα και το έζησα για να ξυπνήσω λίγα χρόνια μετά στην πραγματικότητα. Η εποχή του lifestyle μου μοιάζει με μια πόρτα που άνοιξα κάποτε για να κλείσω οριστικά στη συνέχεια. Ποτέ δεν με ενδιέφεραν οι άνθρωποι της σόουμπιζ που κατοικούσαν πίσω από αυτή και ποτέ δεν είχα την περιέργεια να κοιτάζω μέσα από την κλειδαρότρυπα τη ζωή τους"

Ακόμη και αν όντως την εποχή που η Εύα τσαλαβουτούσε στα 'ρηχά' νερά του lifestyle (χωρίς να κάνει ποτέ τη μεγάλη επιτυχία, αλλά χωρίς να μείνει και ποτέ εκτός επικαιρότητας), το έκανε με πολύ αξιοπρεπή τρόπο. Με πολλά δηλαδή όχι σε σέξι φωτογραφήσεις και πολύ έμφαση σε τομείς που εξελίχθηκαν στο τότε trademark της, δηλαδή την διατροφή και τη γυμναστική.
Για την ακρίβεια, όσο και να προσπάθησα, δεν βρήκα ούτε μια φωτογραφία της Αντωνοπούλου που να έχει μια αύρα από σέξι. Και προσπάθησα πολύ. Κάτι που σημαίνει ότι η Εύα πάντα πρόσεχε. Και για αυτό και τώρα έχει.

Όπου το 'έχει' αναφέρεται τόσο στα επαγγελματικά της, όσο και στα προσωπικά της, με τις φωτογραφίες από τον πρόσφατο γάμο της στη Νέα Υόρκη να θυμίζουν σκηνή από Χολιγουντιανή ρομαντική κωμωδία.

To πιο 'εξωφρενικό' από όλα πάντως, αυτό που, αν ήμουν γυναίκα, θα με έκανε να την μισώ 'θανάσιμα', είναι ότι, από κοντά είναι ακόμη πιο όμορφη. Τα μάτια της λάμπουν ακόμη περισσότερο. Το χαμόγελό της είναι ακόμη πιο 'στοιχειωτικό'.

Ένα χαμόγελο που πλέον θα συνοδεύει τις άσχημες ειδήσεις που θα μας σερβίρει μέσα από το δελτίο που θα παρουσιάζει. Προφανώς γιατί κάποιος -σωστά- σκέφτηκε ότι αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος για να τις 'χωνεύουμε' πιο εύκολα. Καλή της αρχή. Και όσο γίνεται περισσότερα γκρο πλαν.
Θωμάς Σγουρός

Δεν υπάρχουν σχόλια: