Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

«Δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ» αλλά «εγώ είμαι ο ΣΥΡΙΖΑ»



«Υπάρχει η εξής ιδιορρυθμία: συνεργάζομαι με τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ. Δεν ήμουν ποτέ ενταγμένος σε κομματικό σωλήνα. Τους το κοπανάω συνέχεια και τους σπάω τα νεύρα. Αυτό, φυσικά, με καθιστά ιδιαίτερα ευάλωτο διότι έτσι είμαι ο ιδανικός αποδιοπομπαίος τράγος. Οτιδήποτε μου συμβεί θα έχει μικρές επιπτώσεις στο κόμμα. Πολλοί θα χαρούν, λίγοι θα λυπηθούν αν με ‘σουτάρουν’.»

«Από την άλλη, αν και δεν θέλω να ακουστώ πομπώδης, εγώ είμαι ο ΣΥΡΙΖΑ. Διότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι το...
27% που τον ψήφισε. Μπορεί να είναι οξύμωρο, αλλά αυτό το 27% δεν είναι όλο ενταγμένο στο κόμμα. Το ίδιο το κόμμα το πολύ πολύ να είναι λίγο μεγαλύτερο από το 4%-5% που ήταν κάποτε. Έχουν γίνει νέες εγγραφές, αλλά όχι σε μεγάλο βαθμό.»

Είναι λογικό ο Πέτρος Τατσόπουλος να έχει ξεσκιστεί στα γέλια.

Σε συνέντευξή του στην χτεσινή «Καθημερινή», ο Πέτρος Τατσόπουλος είπε πως «με αγώνα θα επικρατήσει ο ρεαλισμός στον ΣΥΡΙΖΑ».
Ρεαλιστής είναι ο Τατσόπουλος. Σε μια χρεοκοπημένη χώρα, δεν υπάρχει τίποτα πιο ρεαλιστικό από έναν πολύ μεγάλο μισθό. Και ο Τατσόπουλος παίρνει μεγάλο μισθό.
Υποθέτω πως ο πολιτικός ρεαλισμός για τον ΣΥΡΙΖΑ είναι να υπογράψει ένα νέο μνημόνιο. Δεν είδα να αντιδράει κανείς στις δηλώσεις Τατσόπουλου.
Ο Τατσόπουλος δηλώνει «δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ» και αμέσως μετά δηλώνει «εγώ είμαι ο ΣΥΡΙΖΑ».

«Εγώ είμαι ο ΣΥΡΙΖΑ».

Πολύ ωραία δήλωση για κάποιον που είναι βουλευτής κόμματος που υποστηρίζει πως είναι αριστερό -και ο ίδιος δηλώνει αριστερός-, σε μια χώρα που έχει χρεοκοπήσει και μεγάλο ποσοστό των πολιτών της είναι άνεργοι, μεταναστεύουν, αυτοκτονούν, είναι άστεγοι, δεν έχουν ρεύμα στα σπίτια τους, δεν μπορούν να αγοράσουν τα φάρμακά τους κλπ.
Ο Τατσόπουλος είναι ο ΣΥΡΙΖΑ επειδή, όπως δηλώνει ο ίδιος, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι το 27% που τον ψήφισε στις εκλογές του Ιουνίου του 2012.
Όχι, ο Τατσόπουλος είναι ο ΣΥΡΙΖΑ επειδή στις εκλογές του Ιουνίου του 2012 έλαβε 17 χιλιάδες ψήφους.
Αλήθεια, γιατί ο Τατσόπουλος κατέβηκε υποψήφιος με τον ΣΥΡΙΖΑ, αφού διαφωνεί σε όλα μαζί του;
Ο Τατσόπουλος διαφωνεί σε όλα με τον ΣΥΡΙΖΑ, εκτός από τον μισθό που παίρνει επειδή εκλέχτηκε βουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Γιατί θέλει να αλλάξει τον ΣΥΡΙΖΑ ο Τατσόπουλος; Ποιος του ανέθεσε αυτό το ρόλο;
Και από όλη τη χώρα, τον ΣΥΡΙΖΑ θέλει να αλλάξει ο Τατσόπουλος;
Οι μόνες φορές που ο Τατσόπουλος θυμάται πως την Ελλάδα δεν την χρεοκόπησε, δεν την κυβέρνησε και δεν την κυβερνά ο ΣΥΡΙΖΑ είναι όταν του τι επισημαίνουν οι άλλοι. Ξεχνιέται ο Πέτρος…

Αλήθεια, πώς βρέθηκε ο Τατσόπουλος στον ΣΥΡΙΖΑ; Ποιος του άνοιξε την πόρτα για να είναι υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ;

Θα απαντήσει κάποιος;


Όχι.

Γιατί το πρόβλημα δεν είναι ο Τατσόπουλος.

Το πρόβλημα είναι ο ΣΥΡΙΖΑ.

Και θα πέσει πολύ γέλιο.


(Η παρακάτω φράση ανήκει στην Ελληνοφρένεια και είναι όλη η ουσία της υπόθεσης:

«Ο Τσίπρας δεν μπορεί να συγκρουστεί με τον Τατσόπουλο, θα συγκρουστεί με την Μέρκελ;»

Δεν υπάρχουν σχόλια: