Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Κύκλωμα τοκογλυφίας: Ο κατηγορούμενος έγινε ευεργέτης. Ανασκεύασε ένας ακόμα μάρτυρας


Ως ευεργέτης 

εμφανίστηκε ο Μ. Καραμπέρης, που φέρεται να είναι ο "εγκέφαλος" κυκλώματος τοκογλυφίας στη Θεσσαλονίκη. 
Άλλαξε την κατάθεση του ένας ακόμα μάρτυρας
Με έναν ακόμα μάρτυρα να αλλάζει την κατάθεση του και τον κατηγορούμενο να μετατρέπεται σε...ευεργέτη, συνεχίστηκε την Τετάρτη (22/05) στη Θεσσαλονίκη η δίκη του γνωστού επιχειρηματία της συμπρωτεύουσας Μάρκου Καραμπέρη, ο οποίος θεωρείται ο...
"εγκέφαλος" κυκλώματος τοκογλυφίας.
Αίσθηση προκαλούν και πάλι όσα ακούστηκαν στην αίθουσα. Επιχειρηματίας, που δραστηριοποιείται στο εμπόριο τσιμέντου, ανέφερε ότι δανείστηκε από τον κατηγορούμενο 350.000 ευρώ, τα οποία εξόφλησε άτοκα και στη συνέχεια πήρε άλλες 400.000 ευρώ, βάζοντας υποθήκη ένα σπίτι αντικειμενικής αξίας 900.000. Ο πρόεδρος του επισήμανε ότι η κατάθεση του αυτή είχε αρκετές διαφορές σε σχέση με εκείνη που είχε δώσει στην αστυνομία και στον ανακριτή.
Τότε ο μάρτυρας ξέσπασε σε λυγμούς, λέγοντας "Ξέρετε πως έχω καταντήσει; Τρέχω να σωθώ. Αν δεν ήταν ο Καραμπέρης θα μου είχαν πάρει το σπίτι οι τράπεζες".
Άλλος επιχειρηματίας που έχει σχέση με ανθοκαλλιέργειες και γνωρίζει τον Καραμπέρη από παιδί, είπε ότι του είχε ζητήσει χρήματα προκειμένου να πάει στις ΗΠΑ το παιδί του που αντιμετώπιζε πρόβλημα υγείας. "Εγώ ευεργετήθηκα από τον Μάρκο. Όταν τα είπα στους αστυνομικούς μου είπαν ειρωνικά να του κάνω άγαλμα".
Σε κάποια στιγμή το λόγο πήρε και ο ίδιος ο κατηγορούμενος, ο οποίος αναφερόμενος στον κουμπάρο του, που αυτοκτόνησε μετά την αποκάλυψη της υπόθεση και τις συλλήψεις, είπε: "Του είχα βαφτίσει το παιδί. Είχε 3,5 εκατομμύρια ευρώ σε μετρητά και 40 ακίνητα. Και εμένα μου είχε δανείσει με 3% επιτόκιο. Θεός συγχωρέστον".
Πληροφορίες από agelioforos.gr
news247

Δεν υπάρχουν σχόλια: