Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Ξέσπασμα Παυλόπουλου: Ήθελαν να με ροκανίσουν και μέσα από τη ΝΔ


«Δεν είχα καμία κάλυψη από κανέναν. Έκανα τη δουλειά μου μόνος μου, και ήθελαν να με ροκανίσουν και από τον δικό μου πολιτικό χώρο»  
Δήλωση που αναμένεται να συζητηθεί έκανε πριν από λίγο ο Προκόπης Παυλόπουλος μιλώντας στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του mega.
«Δεν είχα καμία κάλυψη από κανέναν. Έκανα τη δουλειά μου μόνος μου, και ήθελαν να με ροκανίσουν και από τον δικό μου πολιτικό χώρο», ανέφερε χαρακτηριστικά, μιλώντας για τα όσα έγιναν στην Αθήνα τον Δεκέμβριο του 2008, με...
αφορμή τη δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου.
Τότε αρμόδιος για τη δημόσια τάξη υπουργός ήταν ο ίδιος, και είχε δεχθεί σφοδρή κριτική για την αδυναμία της Αστυνομίας να ανταποκριθεί στην οριακή κατάσταση που διαμορφώθηκε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: