Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Δεν είμαι ούτε τσιγγούνης ούτε ο ψωριάρης της Ε.Ε

Κάθε χρόνο το ίδιο παραμύθι, 
φίλος μου στέλνει δέμα απο την Σουηδία βάρους 10 κιλά με τοπικά εδέσματα 
άλλος απο την Βαρσοβία με διάφορα αλλαντικά και λουκάνικα , 
απο Κύπρο πάλι το ίδιο....
Εγώ είμαι ο ψωριάρης της Ε.Ε αγοράζω απο ένα κουτί κουραμπιέδες και ένα κουτί Μελομακάρονα, σύνολο βάρους δέματος 2 κιλά για τον καθένα ....
Ελτα express mail κόστος αποστολής συνολικά και για τους τρείς 120 ευρώ ....!!!!
Αυτοί συνολικα κόστος αποστολής μαζί και οι τρείς 35 ευρώ και έχουν στείλει απο 6 -10 κιλά μέσο όρο ο καθένας.......εγώ όμως είμαι αυτός που φαίνεται ο ψωριάρης !!!!

αν έστελνα 8 κιλά στην Πολωνία θα πλήρωνα 140 ευρώ μόνο για τον φίλο στην Πολωνία !!!!!!
αυτός πλήρωσε 16 Ευρώ ...!!!!!


αν έστελνα δέματα όπως αυτοί 500 ευρώ θα είχα μόνο έξοδα αποστολής και για τους τρείς !!!!!!


μιλώντας μαζί τους , αυτός που είναι απο Πολωνία μου είπε τις αποστολές να τις κάνω απο Βαρσοβία μέσα απο το διαδικτυο, και θα πληρώνω 10-12 ευρώ για την κάθε αποστολή , πάλι θα έρχονται τα Ελτα αλλά σαν υπεργολάβοι των Πολωνικών Ταχυδρομείων ....Έλεος !!!!!

Ο ίδιος μου έκλεισε ξενοδοχείο στους Δελφούς στην μισή τιμη απο Πολωνία απο ότι αν το έκλεινα απο Ελλάδα !!!!


Ρε Έλεος με τσαντίσατε άγρια !!!! είμαι και ξενύχτης ......!!!!!
 
από ΤΥΨΕΙΣ » Σήμερα, 10:56 am 

Δεν υπάρχουν σχόλια: