Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Οι γενναίοι είναι πάντα γενναίοι... Ο Κώστας Μητσοτάκης μιλάει για τον «θάνατο»



Eίμαι 94 χρόνων. Με περιμένει και μένα αυτό το μικρό ταπεινό νεκροταφείο που έχει δεχθεί ήδη τη Μαρίκα, με θαυμάσια θέα!!


Mε την ψυχραιμία, την οποία, όπως λέει, «έχω από φυσικού μου», μιλάει για το θάνατο ο 94χρονος πρώην πρωθυπουργός κ. Κωνσταντίνος Μητσοτάκης.
«Δυστυχώς, η Μαρίκα προηγήθηκε από μένα, δεν το περίμενα. Περίμενα ότι θα έρθει δεύτερη», δηλώνει, αναφερόμενος στην προ μηνών απώλεια της συζύγου του, ο κ. Μητσοτάκης σε...
κοινή συνέντευξη με τον γιατρό του κ. Σωτήρη Ράπτη στην εφημερίδα «Τα Νέα».
«Εμένα η μεγάλη επιθυμία τώρα και γι' αυτό παρακαλώ τον Θεό είναι να πεθάνω όρθιος. Δεν φοβήθηκα ποτέ τον θάνατο και ούτε τον φοβάμαι. Είμαι απόλυτα προετοιμασμένος» αναφέρει.
«Άλλωστε» συνεχίζει, «είμαι 94 χρόνων. Με περιμένει και μένα αυτό το μικρό ταπεινό νεκροταφείο που έχει δεχθεί ήδη τη Μαρίκα, με θαυμάσια θέα. Όλα τα πράγματα έχουν το τέλος τους, δεν υπάρχει αμφιβολία γι΄ αυτό. Αγαπώ τη ζωή και όσο ζήσω θέλω να είμαι υγιής. Αλλά η αρρώστια δεν είναι όνειδος κι ούτε είναι εις βάρος κανενός»

Δεν υπάρχουν σχόλια: