Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Ο Βουλευτής Τατσόπουλος με το "χαζόμετρο"

Γράφει ο Παναγιώτης Παπακωστόπουλος

Είμαι βέβαιος οτι ο Τατσόπουλος τη διάγνωση οτι η Παπαχρήστου είναι χαζό κορίτσι την έκανε με μέτρηση ειδικού μηχανήματας. 
Προφανώς με κάποιο χαζόμετρο που ο ίδιος έχει ανακαλυψει.  
Όπως είμαι βέβαιος οτι έχει εφεύρει και ηλιθιόμετρο, που με απόλυτη ακρίβεια προβλέπει ποιές συμπεριφορές μπορούν να μεταμορφώσουν τους χαζούς σε ήρωες. Οπότε είμαι υποχρεωμένος να δεχτώ τα συμπεράσματα του βουλευτή με το χαζόμετρο, γιατί...
πέραν του γεγονότος οτι καμία γνώση δεν έχω περί ψυχιατρικής για να αμφισβητήσω το χαζόμετρο του, δεν σας κρύβω οτι φοβάμαι να γράψω την άποψή μου, γιατί δεν θέλω να την βάλλει στο μηχανημά του και να διαγνώσει πιθανόν οτι είμαι κι εγώ χαζός.
Όπως δεν θέλω να μου διαβάζουν το χέρι οι ειδικοί χειρομάντες και να μου λένε τη μοίρα μου. 
Μια παράκληση θα κάνω μόνον ως απλός πολίτης, γιατί δικαιούμαι να ξέρω το μυαλό που κουβαλάνε οι εκπροσωποί μου στη βουλή: Παρακαλώ τον κ. Τατσόπουλο να χρησιμοποιήσει το χαζόμετρο και στον εαυτό του, βάζοντας στο μηχάνημα επεξεργασίας δείκτη χαζομάρας τα δεδομένα της δήλωσής του.  
Πιστεύω οτι θα το κάνει και θα δημοσιοποιήσει τα αποτελέσματα. Εκτός αν φοβάται κι αυτός, όπως κι εγώ, την διάγνωση... 
fimotro

Δεν υπάρχουν σχόλια: