Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Ο Βενιζέλος των «20 εγώ» που μπορεί «να πάρει τον Όλυμπο πάνω του»!



Αναμφιβόλως ο Ευάγγελος Βενιζέλος είναι δεινός ρήτορας. 
Υπάρχει όμως κάτι στο λόγο του που (με) ενοχλεί- με ενόχλησε και χθες στη συνέντευξή του στο Mega.
Μιας και δεν μπορώ να το προσδιορίσω, μπήκα στη βάσανο να διαβάσω τη συνέντευξη προσεκτικά και το ανακάλυψα!
Ο Ευ. Βενιζέλος είπε τη λέξη «εγώ» είκοσι φορές! 
Από αυτές, θα μπορούσε να αποφύγει τις δεκαεννέα και να κρατήσει την τελευταία, εκείνο το «εγώ ευχαριστώ»...

Ταυτοχρόνως είπε «είμαι ο μόνος», «μπήκα στη φωτιά», «να πάρω τον Όλυμπο ολόκληρο πάνω μου» και φυσικά έθεσε το ανεπανάληπτο ερώτημα «ποιος θα κάνει, με λίγα λόγια, από το Μάιο και μετά αυτό που έκανα εγώ από τον Ιούνιο πέρσι μέχρι τώρα, παίρνοντας τη χώρα στους ώμους μου;»
Τελικά, είναι ο βοναπαρτισμός του που με ενοχλεί.     

ΧΡΑΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: