Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

ΑΝΔΡΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ! Γιατί η ζωή σου "σκαλώνει" σε λάθος άτομα χωρίς λόγο;


Ανεκπλήρωτοι έρωτες; 
Ανίκητοι εγωισμοί που πληγώθηκαν τόσο που δεν λένε να με αφήσουν στην ησυχία μου; 
Χημεία που κάνει την καρδιά να χτυπήσει δυνατά, όταν η φυσική τάξη των πραγμάτων δεν επιτρέπει την συνύπαρξή σου με εκείνον; 
Τι μπορεί να μας κάνει όλους -άνδρες και γυναίκες- να επιμένουμε τόσο πολύ σε λάθος καταστάσεις;
Πώς γίνεται και όσο κι αν γνωρίζουμε καλά πως μια σχέση δεν πρόκειται να βγάλει πουθενά, της κρατάμε πάντα μια θέση πίσω πίσω
(ή και πρώτη σειρά!) στο μυαλό και την καρδιά μας; 

Σχέσεις που σκάλωσαν στην αρχή ή λίγα μέτρα μετά την αφετηρία και σκαλώσαμε κι εμείς μαζί τους...


Τι λείπει; Τι φταίει;
"Ήταν στραβό το κλίμα, το έφαγε και ο γάιδαρος" λέει σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις η μάνα μου! Γιατί κάθομαι και σκέφτομαι όλες αυτές τις "καμένες" σχέσεις και μόνο σε αυτό το συμπέρασμα μπορώ να καταλήξω. Μια γνωριμία που παρέμεινε γνωριμία... ένα φλερτ που δεν προχώρησε παραπέρα από το εφηβικό, το σχολικό χαζοπαίχνιδο ή δυο-τρεις καλές σεξουαλικές συνευρέσεις (!) που κόλλησαν με την ταμπέλα "καλό σεξ" και τέρμα.

Με έναν τρόπο το ήξερα από νωρίς, μη σου πω από την αρχή, πως εκείνη δεν ήταν κατάλληλη. Δεν κόλλαγε με τον τρόπο ζωής μου; Δεν βρίσκαμε χρόνο ο ένας για τον άλλο; Δεν είχε και τόση όρεξη να βγει από τη ζεστή βολή της μοναξιάς της για να τρέχει για ένα τρελό που την πολιορκούσε νύχτα και μέρα; Είχαμε... Mind Gap ή εκείνη είχε απλά gap αντί για mind; Δεν έχει σημασία...
Θα μου πεις τώρα "Ε, και τι έγινε; Ο πρώτος είσαι ή ο τελευταίος που δεν βγάζεις άκρη με μια σχέση;"! Σύμφωνοι. Αφού όμως το ήξερα και το ξέρω γιατί εξακολουθώ να ελπίζω. Να λέω "βρε, μπας και άλλαξε; Ρε μήπως και μπορεί να γίνει κάτι;" Μη μου πεις πως δεν σου έχει τύχει κάποια στιγμή της ζωής σου;

Ε, λοιπόν κάθησα και σκέφτηκα! Οι λόγοι που συμβαίνει αυτό δεν μπορεί να είναι πολλοί και αν με ρωτάς είναι κάποιος ή ένας συνδυασμός από τους παρακάτω: 

Έρωτας είναι... την πάτησα κι εγώ
Μια εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι πως ερωτευόμαστε αυτά τα άτομα και μάλιστα με την πρώτη ματιά. Η καρδιά λέει πως αυτή είναι η μία, η μοναδική που θα με κάνει να ζήσω τον τρελό έρωτα. Τώρα αν το ένστικτο, η διαίσθηση, το μυαλό, η φύση, οι φίλοι, η τύχη λένε όλοι το αντίθετο φαίνεται πως δεν έχει καμία επίδραση πάνω μου. 

Ο βαθμός δυσκολίας κάνει το παιχνίδι πιο ενδιαφέρον
Τι νόημα έχει να αποκτήσεις κάτι εύκολα; Πόσο μπορεί να με ιντριγκάρει μια γυναίκα που λυγίζει στην πίεση της γοητείας μου (ποιητική αδεία το γράφω! Μην αρχίσεις να πετάς νεράντζια!) τόσο σύντομα; Ο άνθρωπος έχει αυτή την "πετριά"! Ό,τι είναι δύσκολο να αποκτήσει, το θέλει όλο και περισσότερο, μέχρι που γίνεται εμμονικός με αυτό...

Κοιμάμαι χρόνια αγκαλιά με την ανασφάλειά μου
"Δεν μπορεί να μη με θέλει. Δεν γίνεται να μην της αρέσω, αφού μου το είπε εκείνη τη φορά στο καφέ πως είχα πολύ ωραίο στιλάκι! Πώς μπορεί να λέει τη μία έτσι και την άλλη να εξαφανίζεται; Κι αν έκανα εγώ κάτι λάθος; Μήπως την πίεσα πολύ;" Κι αποφασίζω να κρατήσω χαρακτήρα. Μέχρι να βρεθεί η αφορμή να πέσουμε ο ένας πάνω στον άλλο και η δήθεν σνομπ αντίδρασή μου να καταρρεύσει με ένα "πολύ ωραίος είσαι σήμερα!" Και άντε πάμε πάλι από την αρχή...

Είναι ό,τι πιο... κοντά σε σχέση έχω
Βγήκαμε κανα-δυο φορές και ένιωσα να περνώ καλά, όπως παλιότερα. Έτσι πίστεψα πως πέρασε ο χρόνος γιατρός και επούλωσε τα παλιά τραύματα του χωρισμού! Πως κάτι καινούριο επιτέλους ξεκίνησε. Από εκεί μέχρι την εμμονή πως κάτι μπορεί να συμβεί, η απόσταση είναι μεγάλη. Αλλά όσο δεν έχεις κάτι πιο ενδιαφέρον πάντα επιστρέφεις στο αμέσως... "καλύτερο"! Αν μπορεί κανείς να χαρακτηρίσει μια τέτοια κατάσταση καλύτερη.

Όποιος και να είναι ο λόγος ξέρω πως πρέπει να τον λύσω. Θα είναι δύσκολο, αλλά θα το προσπαθήσω. Ακόμη κι αν αυτό απαιτεί να κοπανήσω το κεφάλι μου στον τοίχο, μήπως και ταρακουνηθεί ο εγκέφαλος και έρθω στα συγκαλά μου. Και το ίδιο σε συμβουλεύω να κάνεις κι εσύ (Όχι το σχέδιο με τον τοίχο και την πιθανή, διάσειση! Το σχέδιο - απόδραση)! Δεν είναι κρίμα να περνά ο καιρός και να κρατάμε ένα μέρος του εαυτού μας, της ενέργειάς μας και της καρδιάς μας για άτομα που δεν χωρούν στη ζωή μας; Το ένστικτο μιλάει σχεδόν πάντα σωστά! Άκουσέ το και πολύ πιθανόν να βγεις από το φαύλο κύκλο...
http://www.tlife.gr/Article/relationships-wrong/0-22-29645.html
Του Λευτέρη Σαββίδη (Tweet me... on @lefterix28)

Δεν υπάρχουν σχόλια: