Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

"Τι θα γίνει στο ΠΑΣΟΚ;"

«Εσύ που είσαι μέσα στα πράγματα, μπορείς να μου πεις τι θα γίνει στο ΠΑΣΟΚ;»
Αυτό μου είπε φίλος μου από την Τήνο, ο οποίος πάντα νομίζει ότι είμαι μέσα... στα πράγματα και συνάμα μπορώ... πάντα να ξερώ τι θα γίνει γενικώς...
Ας ξεπεράσω για μια ακόμα φορά τη μόνιμη καχυποψία του, ότι γενικώς είμαι στο κόλπο (!), και ας προσπαθήσω να προβλέψω τις εξελίξεις με κίνδυνο να μου... αφιερώσετε το σχόλιο αν οι προβλέψεις μου πέσουν έξω! Γιατί αν πέσω μέσα, θα το ξεχάσετε!
- Ο Παπανδρέου δεν θα θέσει υποψηφιότητα εκ νέου για πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και ως εκ τούτου δεν θα είναι υποψήφιος πρωθυπουργός...
- Το ΠΑΣΟΚ θα εκλέξει νέο πρόεδρο, ο οποίος θα το οδηγήσει στις εκλογές του Μαρτίου (άντε, και... τζάμπα του γράφω πότε θα γίνουν οι εκλογές!).
- Οι υποψήφιοι στο τέλος θα είναι δύο.
- Το κόμμα θα πάει ενωμένο στις εκλογές. - Το ανώτερο ποσοστό που θα συγκεντρώσει θα είναι 25%.
- Μετά τις εκλογές, αν δεν έχει αυτοδύναμη κυβέρνηση ο Σαμαράς (πράγμα πολύ πιθανό), ο έχων τη σφραγίδα του κόμματος θα συνεργαστεί μαζί του στην κυβέρνηση.
- Αν δεν γίνει αυτό, θα επιχειρήσει συνεργασία ένα κομμάτι του, που πιθανότατα θα αποσχιστεί από το «όλο ΠΑΣΟΚ».
Αυτά τα λίγα – δεν είμαι δα και ο μάντης Κάλχας!

Αντώνης Δελατόλας
Το Ποντίκι

Δεν υπάρχουν σχόλια: