Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Αντίδοτο στην κρίση

Από τα καλύτερα που μου έχουν στείλει τον τελευταίο καιρό. Μου το έστειλε ο καλός μου φίλος ο Πάνος. 
Ας το ρίξουμε στην τύχη μπας και ξεπεράσουμε την κρίση…
Δύσκολο να το πιστέψετε αυτό το κείμενο, ΑΛΛΑ !!
Φέτος θα έχουμε την εμπειρία τεσσάρων ασυνήθιστων ημερομηνίων. 1/1/11, 1/11/11, 11/1/11, 11/11/11 και αυτό δεν είναι όλο …
Πάρτε τα δύο τελευταία ψηφία του έτους κατά το οποίο γεννηθήκατε -
Τώρα προσθέστε την ηλικία που θα έχετε φέτος, και το αποτέλεσμα θα είναι 111 για όλους!
Για παράδειγμα, εγώ γεννήθηκα το 1957 και 57 + 54 = 111 καλό, ε !!!
Αυτό είναι το έτος των χρημάτων!
Φέτος τον Οκτώβριο θα έχουμε 5 Κυριακές, 5 Δευτέρες και 5 Σάββατα.
Αυτό συμβαίνει μόνο κάθε 823 χρόνια...
Αυτά τα συγκεκριμένα έτη είναι γνωστά ως «Moneybags» («σακούλες λεφτά»)
H παροιμία, λέει, ότι αν στείλετε αυτό το μήνυμα, σε οκτώ καλούς φίλους θα εμφανιστούν χρήματα στις επόμενες τέσσερις ημέρες όπως εξηγεί και το κινέζικο feng-shui.
Όσοι δεν συνεχίσουν την αλυσίδα δεν θα πάρουν, είναι ένα μυστήριο, αλλά αξίζει μια δοκιμή, καλή τύχη και καλό zen
Αν μη τι άλλο θα έχετε θυμηθεί τους φίλους σας. Στην κρίση χρειάζεται επικοινωνία.
Μάκης Σεριάτος 

Σχόλιο Ε.Μ.ΠΡΟ.Σ.: Εγώ πάντως το έστειλα σε περισσότερους από 8.., σ' όλους εσας, δηλαδή!

Δεν υπάρχουν σχόλια: