Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

To video με τις αποκαλύψεις Κούγια

Η παρακμή του ελληνικού ποδοσφαίρου συνεχίζεται... 

Δείτε σε video τις “αποκαλύψεις” Κούγια για τον Μπέο και τι απάντησε ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου. 
Απίστευτοι διάλογοι στον... τηλεοπτικό “αέρα”. 
Η ανακοίνωση-απάντηση του Νικόλα Πατέρα στον Αχιλλέα Μπέο.
Δείτε σε video αποσπάσμα της εκπομπής "Δίκη της Δευτέρας" στο Blue Sky με τον Κούγια να προβαίνει σε αποκαλύψεις σχετικά με τον Αχιλλέα Μπέο και τη σχέση του με τη "νέα παράγκα" και τον πρόεδρο του Ολυμπιακού Βόλου να παρεμβαίνει στην εκπομπή.
Το σχετικό video

diki_kougias gia mpeo
Ανέβηκε από pantrak1. - Περισσότερα επαγγελματικά, αθλητικά και εκπαιδευτικά βίντεο. 

Σε άλλο σημείο της εκπομπής, οι δύο άνδρες (Κούγιας και Μπέος) βρίσκονται ταυτόχρονα στον "αέρα" και εξελίσσεται ο παρακάτω διάλογος με πληθώρα χαρακτηρισμών εκατέρωθεν.
Αναλυτικα:
Κούγιας: Αν έχεις παντελόνια δώσε την συναίνεσή σου να ακουστούν οι κασέτες.

Μπέος: Να μας πεις εσύ ποιος σου έδωσε τις κασέτες.

Κούγιας: Συναινείς ρε λαμόγιο;

Μπέος: Εσύ είσαι λαμόγιο. Από που πήρες τις κασέτες; Πες δημόσια ποιος στις έδωσε…

Κούγιας: Λέω δημόσια πως ακούγεσαι στις κασέτες να μιλάς για το Μακάμπι-Ολυμπιακός και το Άρης-Παναθηναϊκός...

Mπέος: Πες ποιος στις έδωσε αν φοράς παντελόνια.

Κούγιας: Αν ακουστούν οι κασέτες θα φύγεις από την Ελλάδα.

Μπέος: Ε, ας ακουστούν. Εγώ δεν έχω απειλήσει ποτέ κανέναν. Πείτε τα δύο φιλαράκια, εσύ και ο Βοργιάς ποιός σας έδωσε τις κασέτες. Μαζί τις ακούσατε, στο ίδιο γραφείο.

Κούγιας: Εγώ ρε, δεν λέω ούτε καλημέρα με τον Βοργιά. Ντροπή σου είσαι και δυο μέτρα άντρας.

Μπέος: Ναι, είμαι δυο μέτρα, δεν είμαι 1,60. Θα καθόμαστε τώρα να ακούμε έναν μυθομανή...

Κούγιας: Άκουσα κασέτες που είναι η φωνή σου, τις πήγα σε ειδικό εργαστήριο που επεξεργάζεται φωνές και είπαν ότι είναι η δικιά σου φωνή.

Μπέος: Φέρε μου επίσημο χαρτί από το εργαστήριο που αποδεικνύει πως είναι δική μου η φωνή στις κασέτες

Κούγιας: Κάνε μου αγωγή και θα στο δώσω

Θωμαΐδης: Προτείνατε στον Δαλούκα να πάρει δικηγόρο τον Κούγια;

Μπέος: Ουδέποτε πρότεινα στον Δαλούκα οτιδήποτε. Δεν συνηθίζω να δημοσιοποιώ ότι λέω με φίλους ή εχθρούς μου

Κούγιας: Τον Δαλούκα γιατί τον είπες απατεώνα;

Μπέος: Του έχω κάνει μήνυση και στο δικαστήριο θα πω γιατί τον θεωρώ απατεώνα κι εκείνος θα αποδείξει ότι δεν είναι. Απειλώ την γυναίκα του Δαλούκα;

Κούγιας: Εσύ λες στην κασέτα ότι εγώ του είπα του Δαλούκα πως θα στείλω Ρώσους και Τσετσένους σε αυτόν και την γυναίκα του.

Μπέος: Τεράστια σημασία έχει ποιος έδωσε τις κασέτες. Αν είναι αυτός που λέω ο γνωστός επιχειρηματίας και πρώην παράγοντας, έχει λόγους να το κάνει και μπορεί να τις έχει κατασκευάσει. Πιστεύω ότι τις έδωσε ο Πατέρας. Έχω δώσει εντολές στον δικηγόρο μου και του Βόλου να κάνει ό,τι προβλέπει ο νόμος. Οφείλει να τα αποδείξει στην δικαιοσύνη και εκεί θα γελάσει ο κάθε πικραμένος.

Κούγιας: Εγώ θα πω ποιος τις έδωσε τις κασέτες, αν συναινέσεις να ακουστούν.

Μπέος: Πες πρώτα ποιος στις έδωσε.

Κούγιας: Καλά, καταλάβαμε. Καληνύχτα και καλή επιτυχία στον εισαγγελέα.
Contra.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: