Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Εξομολόγηση ενός τρομοκρατη - μένου.

΄Οχι, δεν είμαι τρομοκράτης...Ούτε υποψήφιος δολοφόνος.
Δεν πετάω βόμβες
, ούτε...γιαούρτια.
Δεν είμαι αλβανός
. Δεν με μίσθωσε κανένας για να γιουχάρω τον Πάγκαλο
ή άλλους κυβερνητικούς
.
Δεν κατοικώ στην Κερατέα και δεν "παρενοχλώ" τα ΜΑΤ
.
Δεν είμαι χουλιγκάνος των γηπέδων ή της πολιτικής ζωής
.
Δύο φορές τη βδομάδα τρώω όσπρια κι άλλες δύο ζυμαρικά
. Μία κρέας.
Παρασκευή νηστεύω

Σέβομαι το Σύνταγμα, τον εαυτό μου και τους εργάτες.
Πληρώνω τους φόρους μου
. Ποτέ εφοριακό ή πολεοδόμο.
Αγαπώ τη Χώρα μου και τους Ανθρώπους της...
Μικροαστούλης είμαι.
Και...Τρομοκρατημένος.
Μ΄αυτά που βλέπω και ακούω. Με όσα συμβαίνουν. Μ΄αυτά που έρχονται.
Από την συμπεριφορά των τρωκτικών της Εξουσίας. Την απληστία τους.
Από την μανία και το πάθος των καρεκλοκένταυρων.
Από την Συνωμοσία των Πυρήνων της...Ψευτιάς.
Την αχαλίνωτη κυβερνητική προπαγάνδα.
Την μισθωμένη υστερία ορισμένων ΜΜΕ.
Τρομοκρατημένος είμαι.
Από αυτούς που έδεσαν τη Χώρα στο άρμα του νεοφιλελευθερισμού.
Που εξασφάλισαν διαρκή λιτότητα για τον Λαό.
Που παρέδωσαν τη διακυβέρνηση σε τοκογλύφους και εταίρους.
Που εκχώρησαν Εθνική Κυριαρχία στους Ξένους.
Που υπογράφουν εκποίηση Εθνικής περιουσίας.
Που αφανίζουν εισοδήματα, δημοκρατικά και κοινωνικά δικαιώματα.

Τρομοκρατημένος είμαι. 
Από μία κυβέρνηση που στήνει σκηνικό Ψεύδους και Καταστροφής, για να
καθυποτάξει τους Πολίτες
Από έναν πρωθυπουργό που δεν διστάζει να χαρακτηρίζει διεφθαρμένη τη
Χώρα που ηγείται.

Φοβισμένος και αηδιασμένος είμαι.
Γιατί όλα γίνονται μελετημένα, προσχεδιασμένα και συνειδητά
Τρομοκρατημένος είμαι...
...γιατί συνεχίζω να κάθομαι αναπαυτικά στον καναπέ μου...
http://politikokoraki.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: