Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Κεφάλαιο γυναίκα

Μου είπες να σου πω την άποψη µου και θα το κάνω.. όχι επειδή είµαι γυναίκα..
αλλά θα σου πω πως βλέπω εγώ αυτό το κεφάλαιο µε τα δικά µου µάτια..δύσκολο θέµα αλλά εσύ το κατάντησες έτσι..
κάποιοι θα πουν γιατί(;) και κάποιοι απλά θα το αγνοήσουν, εγώ θα σου πω πως αν πραγµατικά θέλεις να µάθεις η αλήθεια είναι µέσα σου..
µέσα στην ψυχή σου, µέσα στο µυαλό σου..
Η ταπεινή µου άποψη είναι πως η γυναίκα γεννήθηκε για να ζει όµορφα, υπάρχει για να οµορφαίνει τη ζωή σου,
να δίνει χαρά στο σπίτι σου, να σου χαρίζει απλόχερα την αγάπη της, την ζεστασιά της, την φροντίδα της και τα παιδιά της!
Και τώρα θα µου πεις εσύ, ε τι µόνο αυτά ;
 

Όταν θα χάσεις θα εκτιµήσεις και αν δεν εκτιµήσεις και τότε, αστό κάτσε
µε την πάρτη σου καλύτερα και ίσως και αυτή να µη σου πάει κιόλας! Εµ µου φαίνεται πως θέλεις να τ’ ακούσεις..
...παράγραφος σπίτι…: σιγά τι κάνετε θα πουν πολλοί πασάδες-άρχοντες-µάγκες;  
Ένα σφουγγάρισµα , ένα φαγητό και στην τελική είναι η δουλειά σας..
Έχουν την εντύπωση µερικοί ότι ζούµε ακόµα στις σπηλιές αλλά δυστυχώς µόνο σε τέτοια θέµατα έχουν αυτές τις αντιλήψεις, τα άλλα τα ανδρικά είναι προσωπική τους υπόθεση
και ας είστε και παντρεµένοι χρόνια µαζί, δε σου πέφτει και λόγος να ρωτήσεις ποια ήταν στο κινητό φυσικά,
γιατί στην τελική θα σου απαντήσει µε τέτοιον τρόπο που ή θα πείς τι ήθελα και ρώτησα και θα βαράς το κεφάλι σου στο τοίχο
ή που θα σε κάνει να νιώσεις τόσο άσχηµα που και πάλι θα µετανιώσεις την ώρα και τη στιγµή..µιλάµε για προσωπικές του εκκρεµότητες, βέβαια!!
Και θα συνεχίσω µε το νοικοκυριό και θα σου πω , πως αν δεν είχες την γυναίκα θα σε είχε φάει η µαρµάγκα,
µην την υποτιµάς αλλά να την εκτιµάς.. και αφού είναι τόσο εύκολα όλα (όπως οι κουβέντες που πετάς από το στόµα σου γιατί τις όµορφες λέξεις, σας
τις βγάζουν µε το τσιγκέλι αλλά τα µπινελίκια τα πετάτε ατέλειωτα ..) τότε όταν λείψει για κάνα δυο µέρες από το σπίτι, µα τι λέω για µερικές ώρες καλυτέρα να πω,
γίνεται ‘ο χαµός’ , λες και πάτησες νάρκη και εκτινάχτηκαν όλα..όπως στο τέλος και η υποµονή αυτής της γυναίκας..και να σου πω και λίγο,
µα είναι λογικό..(!)δεν παντρεύτηκες δούλα..ο κόπος της πάει χαµένος, τι εκτίµησες;
Εντάξει θα το θέσω αλλιώς ένα ευχαριστώ της έχεις πει; Ένα χαµόγελο, µια αγκαλιά, ένα χάδι, ένα λουλούδι …κάτι..έστω.. της έχεις χαρίσει;
Άκουσε µε, το ότι γουστάρει να σου µαγειρεύει, να σου καθαρίζει και να σε νταντεύει δε σηµαίνει ότι είναι και υποχρεωµένη να το κάνει!!
Ποτέ δεν είναι αργά, δες καθαρά..εκτίµησε σωστά..µην περιµένεις να χάσεις ..ο χαµένος δεν παίρνει τίποτα και σίγουρα αυτή θα είναι κερδισµένη…

(…και κόψε τα νταηλίκια..αλλά αυτά θα τα πούµε σε άλλο κεφάλαιο.
Γράφει η Νατάσα Σαμλίδου
Ηχώ της Δράμας

2 σχόλια:

Unknown είπε...

συμφωνω και επαυξανω

Unknown είπε...

αυτες ειναι το Α και το Ω στην κοινονοια μας