Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Καταστρέφοντας την Πατρίδα μας και εξαθλιώνοντας τον Λαό της

Αυτό που βλέπω σήμερα γύρω μου με κάνει να απορώ. τι να συμβαίνει άραγε ;
Κανείς μα κανείς δεν αντιδρά ; δεν κουνά από τον καναπέ του ; …
Θυμάμαι όταν ήμουν 16 χρόνων , βρέθηκα στο πολυτεχνείο ανάμεσα στις αναταραχές και τις φασαρίες .
Χωρίς να ήξερα τότε τον λόγο που βρέθηκα εκεί .
Απλά ως έλληνας λειτούργησα με αυθορμητισμό και το επαναστατικό μου ένστικτο με έστειλε .
Αυτά τα λίγα για το παρελθόν , και έρχομαι στο σήμερα που με πλημμύρησε από θλίψη και ...απογοήτευση
Θέλω να φωνάξω και να διαμαρτυρηθώ για όλα όσα συμβαίνουν στη πατρίδα μου
Αν και δεν είμαι πια έφηβος παρ, όλα αυτά έχω την δύναμη να ξεσηκωθώ αλλά δεν το κάνω όπως όλοι μας .
Γιατί άραγε να λειτουργούμε με αυτόν τον τρόπο ; ,σαν άβουλα πλάσματα γιατί δεν αντιδρούμε ;
Με απογοήτευση παρακολουθούμε όλα αυτά τα μέτρα που επιβάλουν στη χώρα μας .
Μέτρα σκληρά προς όφελος των μεγάλων συμφερόντων καταδικάζουν την πατρίδα μας και υποθηκεύουν το μέλλων των παιδιών μας αλλά εμείς καθόμαστε… καθόμαστε και περιμένουμε τι ;
Τι είναι αυτό που θα κάνει καλύτερο το μέλλον και την ζωή των παιδιών μας ;
τίποτα ένα μεγάλο τίποτα
Βλέπω τους πάντες γύρω μου να παίζει ο κάθε ένας το δικό του ρόλο πουλώντας εμάς και τα ιδανικά μας για λιγότερα από 300 αργύρια .
Πως φτάσαμε ως εδώ ; που είναι η ελληνική λεβεντιά και ψυχή ; θα τρίζουν τα κόκαλα των προγονών μας με τους αγώνες που έδωσαν για να παραμείνουμε εμείς ελεύθεροι .
Όλα έχουν τις εξηγήσεις τους , την ιδία εποχή που ήμουν 16 τότε στο πλανήτη υπήρχε ένας μισητός άνθρωπος, ο Χένρυ Κίσινγκερ , μήπως θυμάται κανείς τι έλεγε για τους Έλληνες ;
Έλεγε τότε ότι ‘’ο έλληνας είναι σκληρό Καρύδι , ο έλληνας έχει πολιτισμό , έχει παιδεία , έχει θρησκεία , πρέπει να τα διαβρώσεις αυτά για να καταφέρεις τον έλληνα ώστε να γίνει εργαλείο στα χέρια σου ‘’.
Σήμερα αφού διέλυσαν τα πάντα , (παιδεία θρησκεία) προσπαθούν να αλλοιώσουν την ιστορία και τον πολιτισμό μας.
Διαβρώνοντας τον πληθυσμό της Ελλάδος με 500 άτομα την ήμερα από λαθρομετανάστες διαφόρων φυλών .
Έφτασαν στο τελικό στάδιο του σχεδίου τους βάζοντας για πρωθυπουργό της χώρας το δικό τους παιδί τον τζέφρυ
Έλληνες ας αφυπνιστούμε όσο είναι καιρός .
Ας ξυπνήσουμε τον Έλληνα μέσα μας , εμείς οι έλληνες δεν δεχόμαστε την σκλαβιά και το ξεπούλημα της πατρίδας μας
Φ.Π.Μ

Δεν υπάρχουν σχόλια: