Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Στο ρόλο του λαγού.... ο GAP

Θυμάστε χθες που γράψαμε για τις γελοιότητες του ΕΘΝΟΥΣ ότι τάχα μου υπάρχει κόντρα σε εξέλιξη μεταξύ ΓΑΠ-Μέρκελ. Είπαμε ότι ο Ταρζάν μιλάει μόνος του και γι αυτό κάνει τον μάγκα μιας και η Μέρκελ τον έχει γειωμένο και δεν ασχολείται μαζί του... μέχρι να αποφασίσει να του ζητήσει το λόγο και ο ΓΑΠ μας να γίνει λαγός:
Ένας Λαγός είχε την παράξενη συνήθεια να ρεμβάζει πάνω σ ένα δένδρο. Η συμπεριφορά του παραξένευε τα άλλα ζώα που τον ρωτούσαν τι κάνει εκεί πάνω.
Πέρναγε η αρκούδα τον ρώταγε:

-Τι κάνεις Λαγέ εκεί πάνω;
-Ε! ...τι να κάνω αρκούδα μου; Τρώω το χορταράκι μου, πίνω το γάργαρο νεράκι μου κι άμα μου κάνει κέφι, "πηδάω" και το Λιοντάρι άμα λάχει!...

Η Αρκούδα φρίκαρε, αλλά δεν είπε τίποτα...

Ο Λαγός όμως το χαβά του : Όποιο ζώο πέρναγε και τον ρωτούσε , έλεγε το ποίημα του...."Τρώω το χορταράκι μου , πίνω το γάργαρο νεράκι μου, έ!.. κι άμα μερακλωθώ, "πηδάω" και το Λιοντάρι άμα λάχει!..."

Βεβαίως ο απόηχος αυτής της αήθους συμπεριφορά δεν άργησε να φθάσει και στα αυτιά του Βασιλιά της ζούγκλας!...Μια και δύο λοιπόν πάει και βρίσκει το Λαγό και τον ρωτάει:

-Τι κάνεις Λαγέ εκεί πάνω;
-Τι να κάνω Βασιλιά μου; Τρώω το χορταράκι μου, πίνω το γάργαρο νεράκι μου, έ!...λέω και καμιά μαλακ@@ να περάσει η ώρα!...

1 σχόλιο:

Μποτίλια στο Πέλαγος είπε...

Εύχομαι η Μέρκελ να ζητήσει επί τέλους τον λόγο από τον ΓΑΠ, ώστε να γίνει αυτός λαγουδάκι, προς όφελος του εξωτερικού χρέους της πατρίδος. Απασχολούμενος στο PLAY BOY σίγουρα θα φέρει γερό μπεζαχτά μέσα.