Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Γιατί Έλληνες ;

Κάποια ερωτήματα που έχω και θα ήθελα πραγματικά κάποιες απαντήσεις από όλους τους αναγνώστες είναι τα εξής:

1. Γιατί πρέπει να πληρώνω για τα λάθη των πολιτικών;  Δεν είμαι από εκείνους που τα έφαγαν μαζί τους !!!
2. Γιατί πρέπει να πληρώνω 2 και 3 φορές επάνω τα προϊόντα που αγοράζω στην Ελλάδα σε σχέση με το εξωτερικό;
3. Γιατί με εκβιάζουν να κάνω περαίωση;
4. Γιατί πρέπει να πληρώσω για τα σπίτια μου που ήδη πλήρωσα;
5.   Γιατί οι εκλογές ποτέ δεν οδηγούν σε λύσεις παρά μόνο σε αδιέξοδα;
6.   Γιατί να μείνω στην Ελλάδα;
7.   Γιατί να κάνω οικογένεια; 
8.   Γιατί να δουλεύω όταν θα παίρνω μισθό 500 € ;
9.   Γιατί δεν μπαίνει κάποιος στη φυλακή ;
10. Γιατί ο κόσμος δεν έχει βγει ακόμα στους δρόμους;
11. Γιατί δεν έχει δουλειά ο άνθρωπος;
Δεν είμαι δεξιός, δεν είμαι αριστερός είμαι απελπισμένος ...
όχι για μένα ..
Δόξα το θεό έχω για να ζήσω .. είμαι αυτάρκης!
Είμαι αγανακτισμένος για τα λαμόγια από όποιον χώρο και αν προέρχονται ...
Είμαι αγανακτισμένος γιατί οι συνάνθρωποί μου δεν έχουν εργασία ...
Είμαι αγανακτισμένος γιατί η χώρα που έδειξε τον πολιτισμό σε όλο τον πλανήτη, κινδυνεύει!

arxi-dia-logou.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: