Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Τί λένε οι άντρες και οι γυναίκες που βλέπουν Μουντιάλ στις γυναίκες τους και στους άντρες τους αντίστοιχα...

ΑΝΤΡΕΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΟΥΝΤΙΑΛ

11 Ιούνη αρχίζει η γιορτή, γυναίκα κάτσε κάτω δεν θέλω πως και τι
Βγάλε το μπλουζάκι μου αυτό της Εθνικής πλύν' το και σιδέρωσ' το θα γίνει της τρελής. 
Γέμισε το ψυγείο με μπύρες δροσερές βαλε και τις πίτσες να γίνουν τραγανές. 
Το τηλεχειριστήριο μην τύχη και το πιάσεις θα σε χτυπήσει κεραυνός και τα μαλλιά θα χάσεις. 
Την μαμάκα σου να πεις να κάτσει στο χωριό, γιατί καρδιά θα πάθει αν έρθει κατά δω. 
Μη λες " γλυκούλη τον Μεσι" τον "Τορες μορφονιό", γιατί θα πάρω ανάποδες θα γίνει φονικό. 
Παίζει η Ελλαδάρα μπαλάρα φοβερή βαλε κάτι πάνω σου θα κρυώσεις βρε χαζή. 
Πάρε τις φιλενάδες σου να πάτε για καφεδάκι κι αν δεις κανέναν άντρα θα' ναι κανά πουσ...... 

Μπράβο Άγγελε μου γκολ βαλε πολλά... τι έχασες μ..... δεν χάνονται αυτά. 11 Ιούλη ημέρα ιερή αν πάρουμε την κούπα θα πάμε στο νησί.

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΟΥΝΤΙΑΛ

11 Ιούνη αρχίζει η γιορτή, άντρα κάτσε κάτω δεν θέλω πως και τι
Φέρε μου μια μπύρα και να' ναι δροσερή μη σε πάρει ο δια... παλιο....... 
Έπλυνες τα πιάτα έκανες φαγητό βγάλε την ποδιά σου έλα κοντά μου εδώ. 
Άντρας είσαι εσύ μωρέ με άσπρα ποδαράκια δες τον Χαριστέα πως βάζει τα γκολάκια. 
Αχ η χαζή δεν πηρα ποδοσφαιριστή να μου βάζει τα γκολάκια σαν να είναι στραγαλάκια. 
Αν πάρουμε την κούπα στο λέω ρε τσιγκούνη, θα φύγω από σένανε θα πάω στον Καραγκούνη.
Πηγή: ClopYPastE.gr - ClopYandPastE.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: