Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Τα 5 ... "τέρατα" της Δημοσιογραφίας, η Ντόρα και ολόκληρη η συνέντευξη σε Video!

Για την πορεία της στη Νέα Δημοκρατία
NT. MΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ: Κυρία Στάη, κάθε φορά σε κάθε πολιτική πράξη κάποιος έρχεται και λέει, ότι υπήρχε ιδιοτέλεια. Εγώ, λοιπόν, ευθέως και κατηγορηματικά λέω, ότι δεν είμαι ευτυχής που είμαι έξω από τη Νέα Δημοκρατία. 30 χρόνια της ζωής μου και της πολιτικής και της προσωπικής ζωής ταυτίστηκε μ’ αυτό το κόμμα. Κι αυτό το κόμμα, καλώς ή κακώς, μπήκα 20 χρονών και σήμερα είμαι 56.
Άρα, λοιπόν, την ώρα που έχω περάσει όλη μου τη ζωή μέσα σ’ αυτή την παράταξη στην οποία πάρα πολλές φορές είχα διαφωνίες, πάρα πολλές φορές είχα καταθέσει προτάσεις, πάρα πολλές φορές είχαν...
υποτιμηθεί οι προτάσεις αυτές, διότι μπαίνανε πάντα στη λογική, η Ντόρα γιατί τα λέει; Για να κάνει αντιπολίτευση στον Καραμανλή, για να κάνει αντιπολίτευση στον Έβερτ.
Σας έφερα, λοιπόν, εγώ σήμερα εδώ όλα αυτά τα οποία έλεγα από το 1995 στα Συνέδρια της Νέας Δημοκρατίας: για την  περιφέρεια την αιρετή, για τις διαρθρωτικές αλλαγές, για τη δημοκρατική οργάνωση του κόμματος. Και η κα Κοραή η οποία είναι εδώ απέναντί μου και η οποία παρίστατο σε όλα αυτά τα Συνέδρια, δεν είμαστε χθεσινές, ξέρει πολλές φορές ότι είχα πάρει 13 ψήφους, 15 ψήφους και πάντοτε υπήρχε το ερώτημα, γιατί το κάνει; Το κάνει γιατί θέλει να κάνει αντιπολίτευση κάπου.
Ε, λοιπόν, όχι, φτάνει. Δεν θέλω να κάνω αντιπολίτευση σε κανέναν …
Για την ψήφο της στο πακέτο στήριξης
NT. MΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ: Εγώ όταν είδα την κρίση και είδα ότι η Νέα Δημοκρατία είναι μπροστά σε μία απόφαση η οποία είναι πάρα πολύ σημαντική, ήταν ίσως η σημαντικότερη ψηφοφορία της Βουλής τουλάχιστον όσα χρόνια εγώ είμαι στη Βουλή, έτσι, δεν μου έχει ξανά τύχει τόσο σημαντική ψηφοφορία, πέραν των ψηφοφοριών για το Σύνταγμα.

Ζήτησα με επιστολή μου σύγκληση της Κοινοβουλευτικής Ομάδος της Νέας δημοκρατία. Και ζήτησα σύγκληση της Κοινοβουλευτικής Ομάδος της Νέας Δημοκρατίας γιατί θεώρησα ότι είναι ένα θέμα μείζον, έτσι για την πατρίδα μιλούσαμε και ότι έπρεπε να συζητηθεί μέσα σε ένα όργανο όπως η Κοινοβουλευτική Ομάδα, έτσι ώστε οι βουλευτές να έχουν τη δυνατότητα να καταθέσουν την άποψή τους.

Πιθανώς να ήταν μειοψηφούσα η άποψή μου, αλλά πιστεύω ότι τα επιχειρήματα που είχα ήταν τόσο πολύ ισχυρά που ήθελα να τα πω στους συναδέλφους μου και να ακουστούν και οι άλλες απόψεις, έτσι ώστε να γίνει μία συζήτηση και το αποτέλεσμα αυτής βεβαίως θα ήταν σεβαστό από την ώρα που θα ήταν απόφαση συλλογικού οργάνου απ’ όλους.

Δεν έγινε το αίτημα μου δεκτό και δεν συνεκλήθη η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας και αποφάσισε ο κ. Σαμαράς, ότι θα αποφασίσει μόνος του για το τι θα γίνει. Τότε τον πήρα τηλέφωνο, ένα Σάββατο πρωί τον πήρα τηλέφωνο και του είπα, θέλω να σε δω. Και θέλω να σε δω επειγόντως, δεν το έμαθε κανείς. Έτσι, δεν το έμαθε κανείς και η κα Κοραή που τα ξέρει όλα τα της Νέας Δημοκρατίας …

Δεν έμαθε κανείς ότι κινήθηκα, πήγα και τον είδα. Και του είπα τότε, ότι αυτή η απόφαση είναι πάρα πολύ κρίσιμη. Είναι πάρα πολύ κρίσιμη για τη χώρα, αλλά είναι πάρα πολύ κρίσιμη για την αξιοπιστία της παράταξης.

Και του είπα να ψηφίσουμε επί της αρχής το νομοσχέδιο, διότι έτσι δείχνουμε ότι έχουμε συναίσθηση του τι γίνεται, ότι η χώρα χάνεται, ότι πρέπει να παρθούν τα χρήματα κλπ. Και να διαφωνήσουμε με τα άρθρα τα οποία αφορούσαν ειδικά το ΦΠΑ, την αύξηση του ΦΠΑ διότι πιστεύω βαθύτατα ότι είναι αντιαναπτυξιακό μέτρο και για τους χαμηλοσυνταξιούχους, διότι αυτό επίσης είναι τρομακτικά άδικο.

Αντίθετα πιστεύω ότι αν είχαμε διαπραγματευτεί, πιστεύω, συγχωρήστε με γι’ αυτό, ότι αν είχαμε διαπραγματευτεί διαφορετικά μπορούσαμε να είχαμε προτείνει άλλα μέτρα με το ίδιο δημοσιονομικό αποτέλεσμα, διότι αυτό ενδιαφέρει την Τρόικα, τα σκληρά λεφτά ενδιαφέρουν την Τρόικα, τα νούμερα δηλαδή, χωρίς να χτυπήσουμε τους χαμηλοσυνταξιούχους.

Και του λέω, έτσι και η Νέα Δημοκρατία θα είχε αξιοπιστία και ταυτόχρονα βεβαίως δεν ταυτιζόμαστε με το ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδος, διότι με συγχωρείτε πάρα πολύ δεν είμαστε Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδος και ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

…..Και κάποια στιγμή όταν ο κ. Βενιζέλος άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο των 180 έπρεπε να δείτε τι έγινε στη Βουλή των Ελλήνων, ο απόλυτος χαμός. Διότι τότε έλεγες και αν το φέρει με 180; Διότι κα Στάη δεν μπορείς να είσαι Φαρισαίος στην πολιτική είτε το ψηφίζω διότι το πιστεύω, είτε δεν το πιστεύω.
                      
Να τελειώσω δε τώρα. Θέλετε να μου πείτε, τι θα κάνουν οι Έλληνες βουλευτές στην Ευρωβουλή;
Ε. ΣΤΑΗ: Αυτό είναι ένα θέμα όντως.
NT. MΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ: Πέστε μου σας παρακαλώ …
Ε. ΣΤΑΗ: Εννοείτε οι Νεοδημοκράτες τώρα.
NT. MΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ: Οι Νεοδημοκράτες.
Ε. ΣΤΑΗ: Ναι, αυτό είναι ένα θέμα.
NT. MΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ: Οι Νεοδημοκράτες Ευρωβουλευτές θα κληθούν από τον κ. Σαμαρά να υπερψηφίσουν, υποθέτω, διότι άλλως πως θα γίνει η μάχη του Δράμαλη μέσα στην Ευρωβουλή. Είναι ποτέ δυνατόν να ζητάμε από τα Κοινοβούλια όλων των χωρών να ψηφίζουν όλα τα Κοινοβούλια να μας δώσουν λεφτά των δικών τους φορολογουμένων δανεικά, αλλά να μας τα δώσουν και ταυτόχρονα εμείς στο δικό μας Κοινοβούλιο να έχουμε την μικρότερη πλειοψηφία.

Για το ΠΑΣΟΚ
ΝΤ. ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ: Συμφωνώ απολύτως μαζί σας, το έχω πει κιόλας δημόσια πάρα πολλές φορές. Θεωρώ ότι ο κ. Παπανδρέου έκανε λάθη τρομακτικά και θα ξεκινήσω λέγοντας το πρώτο του λάθος είναι η παλαιοκομματική ακριβώς νοοτροπία του ότι έχουμε λεφτά. Το θυμάστε στη Θεσσαλονίκη εκείνη την περίφημη δήλωση ότι λεφτά υπάρχουν.
                        Απ’ τα λεφτά υπάρχουν και με τη λογική αυτή, προχώρησε με την κεκτημένη ταχύτητα και αντί να κάνει αυτό που θα ήταν το πρώτο πράγμα που έπρεπε να κάνει παραλαμβάνοντας την κυβέρνηση γιατί το άλλοθι της άγνοιας δεν το είχε, βγήκε ο κ. Προβόπουλος ευθέως και κατηγορηματικά και είπε ότι εγώ ενημέρωσα τον κ. Παπανδρέου και του έδωσε τα ίδια στοιχεία που έδωσε και στην κυβέρνηση.
                        Άρα, δεν υπήρχε θέμα ότι ο κ. Παπανδρέου δεν εγνώριζε. Αντί να κάνει αυτό το οποίο θα ήταν το επιβεβληένο από έναν σοβαρό άνθρωπο ο οποίος αναλαμβάνει με 160 βουλευτές πλειοψηφία, το λέω αυτό διότι ήταν σαφές ότι το μήνυμα μπορούσε να περάσει η πολιτική, να πει την άλλη μέρα το πρωί ότι εγώ έχω ένα πακέτο διαρθρωτικών αλλαγών, διαρθρωτικών και θέλω να επιμείνω σε αυτό, διότι αυτό το οποίο χρειάζεται η χώρα πέραν της δημοσιονομικής πειθαρχίας είναι οι διαρθρωτικές αλλαγές για να μπορέσει να επιβιώσει και να μπορέσει να βγει απ’ αυτή την κρίση. Το πακέτο από μόνο του δε θα μας βγάλει από την κρίση. Ένα είναι η εφαρμογή και δεύτερον οι διαρθρωτικές αλλαγές.
                        Αντί να πει αυτά, πέρασε λαϊκίζοντας, δίνοντας το 1 δις τότε που ήταν τα πρώτα λεφτά τα οποία έδωσε γιατί λέει τα είχε υποσχεθεί προεκλογικά και εμφανίζεται ο κ. Παπακωνσταντίνου στο εξωτερικό και αντί να πει ο κ. Παπακωνσταντίνου ότι κοιτάξτε κύριοι, γνωρίζουμε ότι η κατάστασή μας είναι δύσκολη και θα την παλέψουμε, βγάζουν στο εξωτερικό και δίνουν την εντύπωση ότι είμαστε μια χώρα ξέφραγο αμπέλι, ότι είμαστε μια χώρα για κλάματα, διαφημίζουμε δηλαδή το χάλι της Ελλάδος.
ΝΤ. ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ: Εγώ κατηγορηματικά δεν είμαι συνένοχος της κυβέρνησης. Εμένα ο λαός με έταξε στην αντιπολίτευση. Αντιπολίτευση θα κάνω στον κ. Παπανδρέου. Απλώς δεν θα κάνω αντιπολίτευση επί των ερειπίων. Δε θα κάνω αντιπολίτευση με τη λογική ότι δεν με νοιάζει η κοινωνική ένταση, δεν με νοιάζει να τιναχθούν τα πράγματα στον αέρα, δεν με νοιάζει να καεί η Ελλάδα, δεν με νοιάζει τίποτα, φτάνει να κερδίσω εγώ πολιτικό όφελος.
                        Εγώ θα κάνω την αντιπολίτευση και θα πω στον κ. Παπανδρέου όλα αυτά τα οποία είπατε και εσείς πριν και τα οποία έχω πει πολλάκις τους τελευταίους έξι μήνες. Θα επαναλάβω ένα παράδειγμα το οποίο θα σας το δώσω σήμερα. Άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων. Είναι απολύτως απαραίτητο. Το ΙΟΒΕ λέει ότι αν ανοίξουν τα κλειστά επαγγέλματα στην Ελλάδα θα έχουμε μία αύξηση του ΑΕΠ 1,5%.
                        Εγώ λέω ότι το ΙΟΒΕ είναι υπεραισιόδοξο, να πούμε 1%. Έχουμε το ακριβότερο κόστος μεταφορών σε ολόκληρη την Ευρώπη, εμείς, η Ελλάδα. Το ακριβότερο κόστος μεταφορών οδηγεί σε αύξηση των τιμών των προϊόντων, νομίζω ότι αυτό είναι σαφές. Όταν έχεις τεράστιο κόστος μεταφορών τα προϊόντα σου πουλούνται ακριβότερα κλπ. Είναι φτηνότερο δηλαδή να ’ρθει ένας από τη Φρανκφούρτη στην Αθήνα, απ’ ότι απ’ τη Θήβα στην Αθήνα.
                        Αυτό τώρα η κυβέρνηση το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων το κάνει με τον να δυσκολεύει ακόμα περισσότερο να ανοίξουν οι άδειες φορτηγών, οι οποίες 45 χιλιάδες κάνουν ατύπως σήμερα στην αγορά και η κυβέρνηση τις βάζει 95 χιλιάδες. Άρα, κλείνει ακόμα περισσότερο την αγορά και είναι αδύνατον να δώσεις αποζημιώσεις πλέον μετά από 95 χιλιάδες, όταν κάποια στιγμή θα χρειαστεί να το κάνεις.
                        Αυτό είναι κλασικό παράδειγμα ΠΑΣΟΚικού DNA. Το ΠΑΣΟΚ είναι αδύνατο να συνειδητοποιήσει ότι αυτό που χρειάζεται η χώρα σήμερα είναι αυτές οι διαρθρωτικές αλλαγές να υλοποιηθούν, να εφαρμοστούν και πραγματικά να αποδώσουν. Εκεί εγώ η κριτική μου στο ΠΑΣΟΚ είναι αμείλικτη.

Δεν επενδύω στην χρεοκοπία και συνταξιούχους.
ΝΤ. ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ: Δεν θα έχω εγώ επενδύσει στη χρεοκοπία. Αυτοί οι άνθρωποι που τζογάρουν σήμερα και χθες και προχθές και τους τελευταίους μήνες και τζογάρουν τα λεφτά τους στη χρεοκοπία της Ελλάδος, δεν θα είμαι κι εγώ ένας από αυτούς ο οποίος θα τζογάρω πολιτικά στην χρεοκοπία της χώρας.

ΝΤ. ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ: Και θέλω να κλείσω με μια κουβέντα για τους συνταξιούχους. Το πιο άδικο από όλα τα μέτρα κυρίες και κύριοι είναι αυτό που υπάρχει για τους συνταξιούχους. Οι νέοι άνθρωποι, εάν η Ελλάδα αλλάξει, έχουν την ελπίδα να δουν μια άλλη Ελλάδα κάποια στιγμή και να πετύχει.
                        Αυτό που γίνεται σήμερα με τους συνταξιούχους είναι απαράδεκτο και αν εγώ έλεγα κάτι σ' αυτή την κυβέρνηση, θα της έλεγα ότι κόψε οτιδήποτε. Έχω κάνει μία πρόταση παραδείγματος χάρη από τα 160 εκατομμύρια που παίρνουν τα κόμματα, να σταματήσουν, να πάρουν τα κόμματα τα μισά λεφτά εφέτος, που κανονικά μπορούσαν να μην πάρουν και τίποτα, διότι στο κάτω - κάτω της γραφής τσάμπα μας καλείτε, μπορούσαμε να σταματήσουμε να κάνουμε…
Η συνέντευξη έχει αναρτηθεί σε τέσσερα μέρη στο κανάλι μας στο youtube: http://www.youtube.com/user/DoraWebTV 

Δεν υπάρχουν σχόλια: