Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

Επεισόδιο Κώστα Μπακογιάννη με Λάλα!

"Θα έπρεπε να σε δείρω"



Σήμερα το πρωϊ περνώντας από την πλατεία Κολωνακίου, στο Da Capo, συναντήθηκαν  ο Κώστας Μπακογιάννης με τον Δημοσιογράφο Θανάση Λάλα.
Ήταν σε μία μηχανή ο Κώστας Μπακογιάννης όταν είδε τον Θανάση Λάλα και σταμάτησε. 
Κατέβηκε κάτω , τον έπιασε από τον γιακά και ειπώθηκαν τα εξής:
- Κ.Μπακογιάννης: "Έλα εδώ ρε ξεφτιλισμένε, που διέσυρες την οικογένεια μου.
- Λάλας: "Εγώ ποτέ;"
- Κ.Μπακογιάννης: "Είμαι ο Κώστας Μπακογιάννης"
- Θ.Λάλας: "Δεν το έγραψα εγώ αλλά ο Τριανταφυλλόπουλος. Σου λέω αλήθεια ότι δεν το έγραψα εγώ το κείμενο"
Αμέσως μετά ο Κώστας Μπακογιάννης απευθυνόμενος στην παρέα του Λάλα είπε:
"Σας ζητώ συγνώμη για το επεισόδιο αλλά ο άνθρωπος είναι ξεφτιλισμένος"!

Ο δημοσιογράφος καθόταν με παρέα που μεταξύ των άλλων ήταν και ο αντιδήμαρχος Αθηναίων Νίκος Βαφειάδης..

Στο επεισόδιο του Κώστα Μπακογιάννη με τον Θανάση Λάλα ειπώθηκαν και άλλα πολλά.
Για παράδειγμα ο γιος της Ντόρας, αποκάλεσε τον δημοσιογράφο «σιχαμερό» και «κατάπτυστο».
Σε κάποια φάση ο Λάλας, στην προσπάθεια του να αμυνθεί έλεγε συνεχώς και επαναλάμβανε, ότι το κείμενο στην Veto το έγγραψε ο Τριανταφυλλόπουλος με γνωστή διπλωματική συντάκτρια.
«Αυτό που κάνεις είναι ακόμη χειρότερο» είπε ο Μπακογιάννης στον ...
...Λάλα.
Το τι ακολούθησε δεν περιγράφεται! 
"Γι’αυτό τον λόγο είσαι δύο φορές ξεφτιλισμένος", είπε ο Μπακογιάννης!
Σε κάποια φάση ο γιος της Ντόρας, για να δείξει την διαφορά της πολιτικής κριτικής από την αθλιότητα, είπε στο Λάλα, δείχνοντας του, τον εκδότη του «Ποντικιού» Αντώνη Δελλατόλα.
«Με τον κύριο έχουμε άγρια πολιτική σύγκρουση, αλλά όταν τον βλέπω του λέω καλημέρα, γιατί η κριτική που ασκεί στην μητέρα μου, κινείται σε δημοσιογραφικά πλαίσια».
Στο αποκορύφωμα του επεισοδίου ο Μπακογιάννης είπε στον Λάλα:
«Αν δεν ήμουν αστός θα έπρεπε να σε δείρω».
Ήταν τόση μεγάλη η ένταση που κάποια στιγμή από τον φάκελο που κρατούσε ο δημοσιογράφος άρχισαν να πέφτουν κάτι χαρτονομίσματα.
Και, εκεί έπεσε το μεγάλο γέλιο, με τον Μπακογιάννη να φεύγει απαξιώνοντας πλήρως τον Λάλα, αφού ζήτησε συγνώμη, από τους παρευρισκόμενους, για την συμπεροφορά του!

Δεν υπάρχουν σχόλια: