Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009

Τι στο διάβολο είμαι;...

Από τον Αντώνη-Μάριο Παπαγιώτη
.
«Κάπου νιώθω τις ρίζες μου κομμένες, αν είχα ποτέ ρίζες! 
Γεννήθηκα στην Αμερική και ποτέ δεν ένιωσα Αμερικάνα! 
Κατάγομαι από Έλληνες γονείς, έζησα την εφηβεία μου στην Αθήνα, εκεί πρωτοτραγούδησα και δεν μπορώ να σου πω με βεβαιότητα πως είμαι Ελληνίδα! 
Έζησα μετά στην Ιταλία, παντρεύτηκα εκεί, έχτισα την καριέρα μου και δεν ένιωσα ποτέ Ιταλίδα! Τώρα ζω στο Παρίσι, εδώ είναι το σπίτι και οι φίλοι μου, όμως βέβαια, ούτε νιώθω ούτε οι άλλοι με νιώθουν Γαλλίδα! 
Τι στο διάβολο είμαι;»
Μαρία Κάλλας

.
Κάπου νιώθω τις πολιτικές ρίζες μου κομμένες, αν είχα ποτέ ρίζες! 
Γεννήθηκα επί ΠΑΣΟΚ και ποτέ δεν ένιωσα ότι είμαι Πασόκος! 
Κατάγομαι από Νεοδημοκράτες γονείς που είδαν τη χαρά του κόμματός τους να βρίσκεται στην εξουσία μετά από πολύ καιρό και να παίρνει ένα μεγάλο εκλογικό ποσοστό, επί Κ. Μητσοτάκη
Έζησα την εφηβεία μου σε Σημιτικά χρόνια ΠΑΣΟΚ, εκεί πρωτοσιχάθηκα τους δήθεν σοσιαλιστές και κατάλαβα ότι...οι ιδεολογίες πέθαναν και δεν μπορώ να σου πω με βεβαιότητα πως είμαι Νεοδημοκράτης! 
 
Έζησα μετά στα χρόνια Καραμανλή, κρύφτηκα εκεί, άρχισα τις σπουδές μου και δεν είπα ποτέ ότι είμαι Νεοδημοκράτης. 
Τώρα ζω στην «μεταμοντέρνα» (μην την μπερδεύεις με την «μετανεωτερική», δεν είναι το ίδιο) εποχή του Παπανδρέου και το κόμμα μου αναδεικνύει το παλιό, το φθαρμένο, το ήδη αποτυχημένο. 
Αυτόν που έχει εκλεγεί επί 32 χρόνια βουλευτής μαζί με τον άλλον που θυμάμαι τον Καραμανλή να τον παρακαλά στο Διόνυσο να επιστρέψει, εκείνος να μην γυρνά και ο Καραμανλής να χάνει τις εκλογές από τον Σημίτη. 
Τώρα ζω το παράλογο του Επιτίμου Μητσοτάκη με τον Αρχηγό Σαμαρά. 
Χθες βίωσα το αξιοθρήνητο για την κοινωνία και το κόμμα μου, μια μάζα –ή ένα ποτάμι αν προτιμάς- γερόντων να ψηφίζει τον νέο αρχηγό. 
Όπου και αν πήγα, σε όποιο εκλογικό κέντρο, σε όποιο πολιτικό στέκι, όποιου στρατοπέδου, έλλειπαν οι νέοι άνθρωποι, η νέα γενιά. 
Είμαι πεπεισμένος ότι δεν ψήφισε, παρόλο που είχε λόγο. Ξενέρωσε, ξενέρωσα διπλά. 
Τώρα ανήκω επισήμως στη Νέα Δημοκρατία (εγγράφτηκα ξανά για να ψηφίσω), εδώ είναι το κόμμα μου και οι πολιτικοί φίλοι μου, όμως βέβαια, ούτε νιώθω ούτε οι άλλοι με νιώθουν Νεοδημοκράτη! 
Δεν υπήρξα εξάλλου, ολίγον ΠΟΛ.ΑΝ., ολίγον ΚΕΠ! 
Τι στο διάβολο είμαι; 
 press.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: