Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2009

«Είναι προφανές ότι πολιτικά θα δικαιωθούμε»

«Θα είμαι διαρκώς στις επάλξεις, στην πρώτη γραμμή για τα δίκαια του τόπου», τόνισε ο Κώστας Καραμανλής στην ομιλία του κατά τη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας.


Χαρακτήρισε θετική για την παράταξη την εκλογή προέδρου από τη βάση, τονίζοντας ότι ο νέος πρόεδρος πρέπει να έχει τη στήριξη όλης της παράταξης.



Χαρακτήρισε επίσης «οδυνηρό» για την παράταξη το εκλογικό αποτέλεσμα της 4ης Οκτωβρίου, επαναλαμβάνοντας ότι ο ίδιος έχει αναλάβει όλη την ευθύνη. «Η παράταξή μας μπορεί να υπέστη βαριά ήττα, όμως διαθέτει αξιοπιστία σε σχέση με την πραγματικότητα της κρίσης και τους τρόπους αντιμετώπισή της».



«Έχω ήσυχη τη συνείδησή μου, έκανα το καθήκον μου, ανέλαβα τις ευθύνες μου», είπε και πρόσθεσε ότι η τόλμη και η ειλικρίνεια της ΝΔ θα αναγνωριστούν μελλοντικά και ότι η κυβέρνηση θα αναγκαστεί να εγκαταλείψει τα «ευχάριστα λόγια που χρησιμοποιεί».



«Είναι προφανές ότι πολιτικά θα δικαιωθούμε», είπε ο κ. Καραμανλής και δήλωσε υπερήφανος για την πορεία της παράταξης, η οποία όπως υπογράμμισε έμεινε μακριά από «την ανευθυνότητα, το λαϊκισμό και τα μικροκομματικά συμφέροντα».



Στη διάρκεια της συνεδρίασης, οι 91 βουλευτές της ΝΔ θα εκλέξουν τον γενικό γραμματέα της ΚΟ, θέση για την οποία είναι και πάλι υποψήφιος ο βουλευτής Α’ Πειραιά Γιάννης Τραγάκης.



Επίσης υποψήφιοι για τις θέσεις των πέντε αναπληρωτών είναι οι: Μιχάλης Γιαννάκης (Βοιωτίας), Κωνσταντίνος Γκιουλέκας (Α’ Θεσσαλονίκης), Αλ.Δερμετζόπουλος (Έβρου), Μαρία Κόλλια-Τσαρούχα (Σερρών) και Θεόφιλος Λεονταρίδης (Σερρών).


Δεν υπάρχουν σχόλια: