Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

Τα δύο ερωτήματα που τάραξαν τον Παπανδρέου

Δύο ερωτήσεις εκτός των ... προβλεπόμενων δέχτηκε χθές ο Παπανδρέου στη διακαναλική συνέντευξη και στις δύο απάντησε με τραγικό τρόπο δείχνοντας όχι μόνο ότι έχει κρυφή ατζέντα αλλά και ότι αποφεύγει να μιλήσει για τους «ξένους επιστήμονες και οικονομολόγους» που θα φέρει στην Ελλάδα για να σώσουν - δήθεν- την οικονομία.

Το emrosdrama εδώ και εδώ ,πρώτο αναφέρθηκε στα σκοτεινά σημεία αυτής της συνέντευξης και τώρα που δόθηκε στη δημοσιότητα το απομαγνητοφωνημένο κείμενο, το παραθέτουμε για να έχετε πλήρη αντίληψη:

Ε. ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΥSTAR»): Καλησπέρα κ. Πρόεδρε. Θέλω να σας πω ένα παράδειγμα. Έχω οικογενειακό εισόδημα ετήσιο περίπου 70.000 ευρώ, ένα σπίτι αξίας περίπου 100.000 ευρώ, ένα αυτοκίνητο μεσαίου κυβισμού και ένα ανήλικο παιδί για το οποίο πληρώνω σχολείο και φροντιστήρια. Θέλω να μου πείτε σε ποια τάξη ανήκω και πως θα με φορολογήσετε και αν θεωρείτε ότι είμαι στους έχοντες;


Γ. Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Ξέρετε, είμαι καλός στην τεχνολογία και στα computers, αλλά πρέπει να το έχω μπροστά μου, για να μπορέσω να το αξιοποιήσω. Θέλω όμως να πω το εξής, για να αφήσουμε το αστείο: πραγματικά σήμερα, ο Έλληνας πολίτης αισθάνεται ότι υπάρχει ένα άδικο φορολογικό σύστημα. Ένα σύστημα, το οποίο τον αδικεί από την αδιαφάνεια, από τις συνεχείς αλλαγές, από το συνεχές χαράτσι το οποίο έρχεται από διάφορες υπουργικές ή άλλες αποφάσεις ή νόμους, και από την άδικη αναδιανομή» !


Καθίσταται σαφές λοιπόν ότι στο πρώτο ερώτημα δεν απαντά για το ποιους θα φέρει, τι καπνό φουμάρουν αυτοί που θα διαχειριστούν τη δημόσια περιουσία και σε ποια κέντρα και κράτη θα λογοδοτούν, γιατί δεν υπάρχει έστω και ένας αφελής να πιστεύει ότι θα έλθουν στην Ελλάδα νομπελίστες και επιφανείς οικονομολόγοι για να δουλέψουν για την πατρίδα μας επειδή τους έπιασε ο πόνος.


Στο δεύτερο ερώτημα, επίσης δεν απαντά για δύο λόγους:

α) είτε γιατί ακόμη στο ΠΑΣΟΚ δεν έχουν καθορίσει ποιο είναι το μέσο εισόδημα και με ποιο συντελεστή θα το φορολογήσουν, είτε

β) γιατί κρύβουν τις πραγματικές τους προθέσεις σχετικά με το ύψος των φόρων που ετοιμάζουν.


ΖΟΥΛΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ»): Ρώτησα και για τα ονόματα, κάποια ονόματα από τις διεθνείς προσωπικότητες.


Γ. Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Να μην πω ονόματα, γιατί είναι πάρα πολλά. Ήδη, έχω έναν κατάλογο οικονομολόγων σε διεθνές επίπεδο, Ευρωπαίων και άλλων, οι οποίοι ενδιαφέρονται και είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν.

Εγώ θα έλεγα ότι θα πρέπει να αξιολογηθεί, σε ποιους τομείς και τι ειδικότητες χρειαζόμαστε, και τότε θα τους αξιοποιήσουμε αναλόγως. Ξέρετε εξάλλου, και τους ανθρώπους με τους οποίους έχω κατά καιρούς έχω συναντηθεί, και πολλούς άλλους, με τους οποίους πιθανώς να έχω επαφές και δεν το έχω δημοσιοποιήσει, αλλά είναι άνθρωποι κύρους, άλλοι νομπελίστες, άλλοι σημαντικοί οικονομολόγοι, σε διεθνές επίπεδο.


Δεν υπάρχουν σχόλια: