Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

«Πώς έμπλεξα με τα μαύρα ταμεία»


«Πρέπει να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας και ότι δεν έχω καμία ανάμιξη με την υπόθεση SΙΕΜΕΝS» υποστηρίζει ο παλαίμαχος πρωταθλητής των 1.500 μέτρων Νότης Παπούλιας.

Το κατηγορητήριο που αντιμετωπίζει ο πρώην πανελληνιονίκης, πατέρας δύο παιδιών, είναι βαρύ. Φέρεται να αντιμετωπίζεται ως ένα από τα παρένθετα πρόσωπα που μαζί με τον πρώην «στρατηγό» του ΠαΣοΚ Θόδωρο Τσουκάτο συντέλεσαν ώστε να «σπάσει» το ποσό του ενός εκατομμυρίου μάρκων που βγήκε από τα «μαύρα ταμεία» της SIEMENS.

Τι είχε συμβεί; To 1998 ενώ ο Νότης Παπούλιας είναι ακόμα εν ενεργεία αθλητής και το χρηματιστήριο βρίσκεται σε μια ....περίοδο άνθησης, ο προπονητής του και στέλεχος του ΠαΣοΚ Γιώργος Γενναίος ζητάει (όπως καταγγέλλει ο Παπούλιας) από αυτόν και από άλλους αθλητές μια εξυπηρέτηση. «Να ανοίξει στα ονόματά μας μια μερίδα και κωδικό στο χρηματιστήριο, ώστε να μπορεί να κάνει αγορές, ιδίως κατά τη δημόσια εγγραφή νεοεισαγόμενων εταιρειών, δεδομένου του νομοθετικού περιορισμού στον αριθμό των μετοχών που μπορεί να αγοράσει κάθε μέτοχος» λέει ο κατηγορούμενος πρωταθλητής.

Ο Νότης Παπούλιας λοιπόν ήταν ένας εκ των αθλητών που έδωσαν ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ την έγκρισή τους να ανοιχθούν κωδικοί στο όνομά τους από το στέλεχος του ΠαΣοΚ και προπονητή τους.
Ουδέποτε ΥΠΕΓΡΑΨΕ και ουδέποτε έλαβε γνώση για την κίνηση του συγκεκριμένου κωδικού.

Δέκα χρόνια μετά ενημερώθηκε από τα ΜΜΕ ότι μέσω του λογαριασμού αυτού είχαν διακινηθεί ....μαύρα χρήματα της Siemens.
«Μόλις πέρυσι το καλοκαίρι, όταν κλήθηκα να δώσω εξηγήσεις στον εισαγγελέα, στο πλαίσιο της προκαταρκτικής εξέτασης, πληροφορήθηκα πρώτη φορά πως ήμουν συνδικαιούχος σε έναν τραπεζικό λογαριασμό, ο οποίος είχε ανοίξει το 1998 στην Εθνική τράπεζα.
Έπεσα από τα σύννεφα! Έστειλα αίτημα στην τράπεζα και με πληροφόρησαν ότι ο εν λόγω λογαριασμός είχε ανοίξει ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΜΟΥ με συνδικαιούχους εμένα, τη σύζυγό μου και ακόμα μία, άγνωστη σε εμένα κυρία. Για το άνοιγμα του λογαριασμού ούτε εγώ ούτε η σύζυγός μου ΘΕΣΑΜΕ ΠΟΤΕ ΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΜΑΣ» δηλώνει ο Νότης Παπούλιας και προσθέτει:

«Αυτός που έκανε τις συναλλαγές ήταν μάλλον ο προπονητή μου Γιώργος Γενναίος, ο οποίος παραδέχτηκε βέβαια στον εισαγγελέα ότι διαχειριζόταν μόνος αυτός -εν λευκώ- τους τραπεζικούς λογαριασμούς, τους δικούς μου και των συναθλητών μου.
Μάλιστα πρόσφατα ανακάλυψα ότι είχε στην κατοχή του και ...τραπεζικό βιβλιάριο στο όνομά μου για το οποίο ΟΥΔΕΠΟΤΕ έλαβα γνώση και φυσικά ΟΥΔΕΠΟΤΕ υπέγραψα για το άνοιγμα του ».

Πράγματι από όλα τα έγγραφα προκύπτει ότι ο πρώην πρωταθλητής μας είχε πλήρη άγνοια,και δεν υπάρχει πουθενά υπογραφή του.

Από την πλευρά του, ο πρώην προπονητής του Νότη Παπούλια και στέλεχος του ΠΑΣΟΚ Γεώργιος Γενναίος, σύμφωνα με πληροφορίες, φέρεται να έχει παραδεχτεί ενώπιον του εισαγγελέα με κατηγορηματικό τρόπο ότι ζήτησε πρώτα την έγκριση των αθλητών για το άνοιγμα των λογαριασμών, ώστε να συμμετέχει με μεγαλύτερη μερίδα στις δημόσιες εγγραφές για αγορά μετοχών .

Παραδέχεται ότι μόνον αυτός διαχειριζόταν τους λογαριασμούς, ακόμη και αυτούς στους οποίους ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΝ συνδικαιούχος, και ότι οι αθλητές δεν γνώριζαν τίποτε για την κίνηση των λογαριασμών.
Ωστόσο υποστηρίζει ότι τα παραπάνω τα έκανε προσφέροντας τις ....ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ. (Δηλαδή από την κατάθεση του στελέχους του ΠαΣοΚ προκύπτει ότι στο ...όργιο του Χρηματιστηρίου είχε συμμετοχή το ΚΟΜΜΑ μέσω διαφόρων ...τρικ!)

Αυτοί λοιπόν οι λογαριασμοί χρησιμοποιήθηκαν και για μεταφορά των μαύρων χρημάτων της SIEMENS στο ταμείο του ΠαΣοΚ.
Ο κ. Γενναίος αναφέρει ότι ο κ. Τσουκάτος του είχε πει ότι τα χρήματα που θα πήγαιναν στα ταμεία του ΠαΣοΚ, ήταν από Έλληνες του εξωτερικού, ....της Γερμανίας, που ....ήθελαν να βοηθήσουν το κόμμα.

Αποδεικνύεται λοιπόν ότι τόσο στο σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου όσο και σ` αυτό της SIEMENS ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ μεταξύ άλλων μέχρι και αθώοι αθλητές.

«espresso»

Δεν υπάρχουν σχόλια: