Παρασκευή, 8 Μαΐου 2009

Όσο και να τους... παραιτείς αυτοί δεν τελειώνουν! Είναι σαν την... Λερναία Ύδρα!

Χθες στην ενημέρωση των πολιτικών συντακτών ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ είχε ερωτηθεί για τις αποκαλύψεις που αφορούσαν τον Χρ. Βερελή και είχαν δημοσιοποιηθεί μέσα από τον ΣΚΑΪ και την Καθημερινή.
Ο Γ. Παπακωνσταντίνου είχε ερωτηθεί εάν ο Γ. Παπανδρέου είχε μιλήσει με τον "υπουργό που υπέγραψε τις συμβάσεις". Ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ απέφυγε να απαντήσει προφανώς για να μην αποκαλύψει τις εξελίξεις οι οποίες θα ακολουθούσαν. Θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι συνομίλησαν Παπανδρέου και Βερελής. Το τι είπαν το γνωρίζουν μόνο αυτοί δυο. Οι πιέσεις πάντως απέδωσαν. Και σήμερα ο πρώην υπουργός παραιτήθηκε από βουλευτής. Ο Γ. Παπανδρέου θα τους καθαρίσει όλους όσοι εμπλέκονται έστω και χωρίς αποδείξεις. Με την πρώτη ευκαιρία θα "φάει" και άλλους.
pressmme

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ μάγκας ο Βερελής, έκανε άρχοντα τον Γιωργάκη. Αν δεν είχε καθαρή τη φωλιά του θα καλυπτόταν και θα το παιζε Παυλίδης. Ξέρει φυσικά ότι στις επιτροπές συμμετείχαν ΚΚΕ, ΣΥΝ και δύο Σύμβουλοι επικρατείας και επίσης ότι η πρώτη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έξανε το παν για να καλύψει τη σύμβαση (που έδωσε δουλειές στην ΕΛΒΟ, μην το ξεχνάμε)

Ανώνυμος είπε...

«Τα σκάνδαλα βαραίνουν τον τόπο ,η πολιτική όχι μόνο δεν εμπνέει αλλά η ατμόσφαιρα γύρω της αποτελεί άλλοθι για τον κυνισμό που έχει παγιδέψει τη χώρα αναφέρει σε γραπτή δήλωσή του σχετικά με την παραίτηση από το. Ελπίζω να υπάρξει σύντομα απάντηση στην έρευνα από Γερμανία και Ελλάδα σχετικά με την υπόθεση της ΜΑΝ . Εγώ, όμως, δεν συμμετείχα ποτέ σε επιτροπή προμηθειών. Η διαδρομή μου είναι γνωστή ,δεν ήμουνα ποτέ βολικός ή κόλακας και δεν δέχομαι ότι πάσει θυσία πρέπει να είμαι στο παιγνίδι. Δεν φεύγω από αδυναμία φεύγω από θέληση. Φεύγω για να βοηθήσω να κινηθούν τα πράγματα»

Η επίμαχη σύμβαση: Το 2001, επί υπουργίας Βερελή (υφυπουργός Σ. Βούγιας) τα ΗΛΠΑΠ προκήρυξαν ανοιχτό διαγωνισμό για την προμήθεια 140 νέων τρόλεϊ,. Οι τεχνικές προσφορές εξετάστηκαν από επιτροπή των ΗΛΠΑΠ η οποία απεφάνθη ότι η προσφορά της κοινοπραξίας ΕΛΒΟ-Neoplan θα πρέπει να απορριφθεί. Όπως έχει όμως γραφεί υπήρξε τότε «πολιτική παρέμβαση υπέρ της κοινοπραξίας ΕΛΒΟ-Neoplan», η οποία πήρε και διακομματικό χαρακτήρα μέσω της διακομματικής Επιτροπής Υψηλής Τεχνολογικής και Οικονομικής Αξίας. Τελικά, η κοινοπραξία ΕΛΒΟ (Μυτιληναίος) -Neoplan αναδείχθηκε νικήτρια και στις 23 Δεκεμβρίου υπέγραψε τη σύμβαση των 85,9 εκατ. ευρώ με τα ΗΛΠΑΠ .

Ανώνυμος είπε...

Σε γεγονός μείζονος σημασίας για τις πολιτικές εξελίξεις εξελίσσεται η παραίτηση Βερελή, την οποία, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, δεν φαίνεται να ζήτησε ο κ. Γ. Παπανδρέου.

Επισημαίνουμε ότι στην επιστολή του ο κ. Βερελής δεν απευθύνεται στο ΠΑΣΟΚ, αλλά «στη μεγάλη δημοκρατική παράταξη που έχει ιστορική προσφορά». Άλλωστε δεν αναφέρεται στο ΠΑΣΟΚ παρά μόνο μια φορά κι αυτή για να τονίσει ότι επίμαχες αποφάσεις για τον ΟΣΕ πάρθηκαν με διακομματική συναίνεση.

Στέλνει επίσης ξεκάθαρο μήνυμα στον Γιώργο Παπανδρέου μιλώντας για «κατασκευή σκηνικού για το κυνήγι της 7ης Ιουνίου» (!!!). Του λέει δηλαδή να μην δοκιμάσει να ρίξει τα βάρη στην «εσωτερική υπονόμευσή του» σε περίπτωση που το αποτέλεσμα δεν είναι το προσδοκώμενο

http://www.verelis.gr/?p=933#more-933

Τη διενέργεια κατεπείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης διέταξε χθες ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, Ιωάννης Σακελλάκος, με αφορμή τη νέα υπόθεση διαφθοράς στη Γερμανία, στην αυτοκινητοβιομηχανία ΜΑΝ, που έχει απλώσει τα «πλοκάμια» της σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες μεταξύ αυτών και στη χώρα μας.

Καλά έκανε, προφανώς. Το θέμα είναι όμως ότι στοιχεία για την υπόθεση λιμνάζουν εδώ και μήνες στο φάκελο για τα μαύρα ταμεία της Ζήμενς, αφού οι αρμόδιοι εισαγγελείς εκτός από τις μίζες στον ΟΤΕ και τα ολυμπιακά έργα (C4i), είχαν αναλάβει να εξετάσουν και έξι προγραμματικές συμφωνίες του ΟΣΕ και ΗΣΑΠ, ύψους 180 δισεκατομμυρίων δραχμών για την κατασκευή τροχαίου υλικού.

Αν δηλαδή δεν μεσολαβούσαν και πάλι οι Γερμανοί εισαγγελείς ο κ. Βερελής δεν θα υπέβαλε παραίτηση;

Η υπόθεση ξεκίνησε το 1997, αλλά η «περιπέτεια» με αυτές τις συμφωνίες είχε συνέχεια το 2001, οπότε τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά που θα αναλάμβαναν κατασκευαστικό έργο, αγοράστηκαν από τον γερμανικό οίκο HDW/Ferrostahl.

Υπουργοί που χειρίστηκαν τα θέματα, ήταν στα υπουργεία Ανάπτυξης ο Άκης Τσοχατζόπουλος, Μεταφορών Χρήστος Βερελής και στο Οικονομίας, ο Νίκος Χριστοδουλάκης.

Το 2003 η ΝΔ κατήγγειλε τις προγραμματικές συμφωνίες. Το 2007, με κυβέρνηση πλέον τη ΝΔ, ο τότε υπουργός Μεταφορών, Μ. Λιάπης και συνδικαλιστές της Ν.Δ. συγκρούστηκαν δημόσια με αφορμή τις υπέρογκες, όπως χαρακτηρίστηκαν από πολλούς, τιμές για προμήθεια τροχαίου υλικού.

antinews

Ανώνυμος είπε...

Tα σκάνδαλα βαραίνουν τον τόπο. Η πολιτική σήμερα όχι μόνον δεν εμπνέει τους έλληνες αλλά η ατμόσφαιρα που υπάρχει γύρω απ΄αυτήν αποτελεί άλλοθι για τον κυνισμό που έχει παγιδεύσει τη χώρα.

Οι σχέσεις ανάμεσα στο κράτος και τους πολίτες του, κυριαρχούνται από το δόγμα: κανείς δεν πιστεύει κανέναν και σε τίποτα. Και απέξω βαλτώνει η καλύτερη Ελλάδα

Υπάρχει ένα εικαζόμενο σκάνδαλο. Το ζήτημα MAN.

Ακόμη δεν γνωρίζουμε τι έχει συμβεί. Ακόμη δεν υπάρχει ούτε ένα στοιχεί γνωστό. Και όμως άρχισε αμέσως από «στρατευμένους και πρόθυμους» κονδυλοφόρους η κατασκευή του σκηνικού για το κυνήγι της 7ης Ιουνίου.

Ξέρουν όλοι, όσοι γνωρίζουν το θέμα ότι δεν είχα την παραμικρή ανάμειξη. Ότι οι αποφάσεις πάρθηκαν από διακομματική επιτροπή με τη συμμετοχή εκπροσώπων του ΠΑΣΟΚ, του ΚΚΕ και του ΣΥΝ. Με τη συμμετοχή Γενικών Γραμματέων τεσσάρων υπουργείων. Με τη συμμετοχή μελών του ελεγκτικού συνεδρίου. Δεν είχα και δεν έχω κανένα λόγο να αμφιβάλω για όλους αυτούς τους ανθρώπους και δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιο θέμα με κανένα από αυτούς. Δεν συμμετείχα όμως ποτέ με την πεποίθηση ότι ένας υπουργός δεν μπορεί να μετέχει σε μια επιτροπή προμηθειών.

Ελπίζω γρήγορα να υπάρξει απάντηση σε όλα από την πρόοδο της έρευνας στη Γερμανία και η ελληνική δικαιοσύνη να σπεύσει ανεξάρτητη και ανυπάκοη σε εντολές και σχεδιασμούς πολιτικής ιδιοτέλειας. Άλλωστε έχω την πεποίθηση ότι σε πολύ λίγο διάστημα όλα αυτά θα φαίνονται μικρά και άθλια. Δεν με βαραίνει τίποτα, δεν με φοβίζει τίποτα.

Στο μεταξύ ας ασχοληθούμε όσοι δεν εμπνεόμαστε από τον επαγγελματισμό της πολιτικής με την άθλια κατάσταση της χώρας. Μιας χώρας με μεγάλες πληγές σε όλους τους τομείς. Μιας χώρας που το μόνο που εγγυάται σήμερα είναι ένα σκοτεινό μέλλον στους νέους ανθρώπους.

Η διαδρομή μου είναι γνωστή. Τις απόψεις μου δεν τις έκρυψα ποτέ. Θεωρώ ότι είναι υποχρέωση του πολιτικού να έχει γνώμη και να την λέει. Δεν υπήρξα «βολικός», ούτε κόλακας. Δεν δέχομαι ότι πάση θυσία πρέπει να είσαι μέσα στο «παιχνίδι»

Έτσι τις απόψεις μου για τη θεσμική οργάνωση διαφάνειας στα πολιτικά κόμματα και πρόσωπα, τις έχω πει δημόσια. Για το πώς θα έπρεπε για παράδειγμα το «πόθεν έσχες» να απεικονίζει την εξέλιξη της περιουσίας των πολιτικών απ την εκλογή τους. Κάτι που κάνω από πολύ καιρό με δική μου πρωτοβουλία στο διαδίκτυο. Υπήρξε ενθουσιώδης αποδοχή αυτής της πρότασής μου προ έτους.

Ακόμη για παράδειγμα πως όλες οι δαπάνες των κομμάτων θα έπρεπε να δημοσιεύονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, και πως δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται τα χρήματα των φορολογουμένων για να μετακινούν και να επηρεάζουν με διαφημίσεις τους ίδιους αυτούς φορολογούμενους.

Είμαι βέβαιος ότι πολλοί σκέπτονται και θέλουν να πάνε τα πράγματα στην ίδια κατεύθυνση μιας καλλίτερης σύγχρονης προοδευτικής και αποτελεσματικής Ελλάδας. Θα συναντηθούμε με όλους αυτούς.

Παραιτούμαι από τη Βουλή και την παραίτηση μου αυτή την υποβάλλω πρώτα στον λαό της Αιτωλοακαρνανίας που με εκλέγει και με εμπιστεύεται λέγοντας του ότι δεν φεύγω αλλά μένω για να αλλάξουμε μαζί αυτά που δεν μας αρέσουν. Το λέω με σεβασμό στη μεγάλη τιμή που μου έχουν κάνει.

Δεν ανήκω στη σχολή που λέει μην παραιτείσαι ποτέ.

Δεν φεύγω από αδυναμία, φεύγω από μεγάλη θέληση.

Παραιτούμαι από την αδυναμία να εναρμονιστούμε μέσα από την αίθουσα της Βουλής στην κρίσιμη αυτή φάση με τις ανάγκες της χώρας και της κοινωνίας. Παραιτούμαι γιατί αρνούμαι να είμαι μέρος στη νοσηρότητα της πολιτικής σκηνής. Γιατί θέλω να πω ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Γιατί έχω ευθιξία και δεν μπορώ να αποδέχομαι η πολιτική να γίνεται το πτυελοδοχείο της κοινωνίας.

Γιατί δεν θέλω να είμαι στην ίδια λογική με όσους θα πουν γιατί παραιτήθηκες αφού δεν έχεις τίποτα να φοβηθείς. Για όσους δεν θα το καταλάβουν άλλη μια φορά πρέπει να πω ότι παραιτούμαι για να βοηθήσω να κινηθούν τα πράγματα!

Θα είμαι παρόν και ενεργός στις επάλξεις της πολιτικής για να επικρατήσουν άλλοι όροι. Και θα αγωνιστώ για να υπάρξουν αυτοί. Στέκομαι δίπλα στη μεγάλη δημοκρατική παράταξη που έχει ιστορική προσφορά, με σεβασμό και ευθύνη σε όλους αυτούς που περνάνε τόσες δυσκολίες όλο αυτό το διάστημα.

Χριστος Βερελής