Τρίτη 24 Μαρτίου 2009

Ο μεγαλύτερος Έλληνας. Είμαστε σοβαροί;


Παράξενη - αν μη τι άλλο - η παραγωγή του ΣΚΑΙ για τον “Μεγαλύτερο Έλληνα”.
Μια ματιά στους 100 “προτεινόμενους” αρκεί να καταλάβεις τη φαιδρότητα του όλου εγχειρήματος.

Ο Περικλής με τον Λαζόπουλο και ο Ελύτης με τον Ζαγοράκη στον ίδιο τουρβά.
Ο Παπαδόπουλος κερδίζει με διαφορά στήθους τον Παναγούλη.
Είναι απορίας άξιο πώς κάποιοι σοβαροί άνθρωποι δέχτηκαν να λάβουν μέρος σε μια αστειότητα.
“Ο μεγαλύτερος Έλληνας όλων των εποχών είναι ο σημερινός νεοέλληνας.
Με μισθό 750 Ευρώ έχει αυτοκίνητο, διαμέρισμα, 2 κινητά, βγαίνει τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα και πληρώνει τον καφέ 4 ευρώ. ΓΙΓΑΝΤΑΣ.”
Φοβερό!!!!

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Είμαι πραγματικά ξέφωτο για να δείτε την ιστοσελίδα σας, ειδικά αυτή η θέση είναι πολύ χρήσιμη και ενδιαφέρουσα, εντυπωσίασε .....
εγώ είμαι πρόκειται να το κρατήσει σε σελιδοδείκτες και το μερίδιό μου με τους φίλους μου ...
sony ericsson prices